کاراکتر شما یک توسعه دهنده بازی است و باید به وی کمک کنید که عشق خود به بازی‌های ویدیویی را با ساخت اولین بازی خود
کاراکتر شما یک توسعه دهنده بازی است و باید به وی کمک کنید که عشق خود به بازی‌های ویدیویی را با ساخت اولین بازی خود دنبال کندد.با ویرایش کد منبع

One.Dreamer.banner1

بازی One Dreamer داستانی پیرامون شخصیت فرانک دارد که در آن، او به عنوان یک توسعه‌دهنده بازی به تصویر کشیده شده است. ما باید او را در پی دنبال کردن علاقه‌اش به بازی‌های ویدیویی و تلاش برای ساخت اولین بازی خود یاری دهیم. او باید با رفع مشکلات بازی خود، آن را به سمت نسخه نهایی هدایت کند. در این بازی، معماهای جذاب کدنویسی وجود دارند که تنها با کمک شما قابل حل هستند.

دانلود بازی One Dreamer برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی One Dreamer یک بازی درام کامپیوتر می باشد , معماهایی که در بازی می‌بینیم، واقعا در فضای شبه کد پیاده‌سازی شده‌اند. اما درک‌شان آسان بوده و مبتنی بر زبان سی شارپ توسعه داده شده است. بیش از ۳۵۰ قطعه کد می‌بینیم که فرانک همه آن‌ها را نوشته و در قالب یک سری مینی گیم آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. یک گروه بازیگری جالب هم پر از شخصیت‌های جذاب در بازی فرانک وجود دارد .بازی طیف گسترده‌ای از محیط‌ها را به ما نشان می‌دهد که هر کدام اتمسفر خاص خودشان را دارند و پیکسل به پیکسل آن‌ها را باید کاوش کرده و جلو بروید.

one.dreamer.banner3

بازی کامپیوتری One Dreamer محصول استدیو F2House می باشد و همین استدیو این بازی را در سال 2022 منتشر کرد. ژانرهای این بازی ماجراجویی , درام و پازل می باشد. شما می توانید همین الان این بازی بسیار زیبا را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به فرانک کمک کنید ساختن بازی را به اتمام برساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی