logo.gamebato
داستان بازی The Suicide of Rachel Foster همان طور که از اسمش پیداست در مورد یک زن جوان می باشد. این زن جوان پس از
امتیاز:
3.9/5
داستان بازی The Suicide of Rachel Foster همان طور که از اسمش پیداست در مورد یک زن جوان می باشد. این زن جوان پس از سال‌ها به هتل خانوادگی بازمی‌گردد،

The.Suicide.of .Rachel.Foster.banner1

داستان رازآلود بازی The Suicide of Rachel Foster در سال 1993 اتفاق می‌افتد و شما در نقش Nicole، یک زن جوان، به بازی می‌پردازید. داستان از آنجایی آغاز می‌شود که نیکول به یک مهمانخانه قدیمی و متروکه در کوه‌های آلپ در ایتالیا بازمی‌گردد. این مهمانخانه، که زمانی متعلق به خانواده‌اش بود، اکنون پر از خاطرات تلخ و دردناک است، به‌خصوص با توجه به مرگ ناگهانی رشل فاستر، یکی از دوستانش، که باعث ایجاد گمانه‌زنی‌ها و شایعات درباره او و خانواده‌اش شده است. نیکول در تلاش است تا رازهای این مکان و حوادثی که منجر به فوت رشل شده را کشف کند.

دانلود بازی The Suicide of Rachel Foster برای کامپیوتر | گیمباتو

شخصیت شما با استفاده از یادداشت‌ها، ضبط‌ها و اشیاء مختلف، به تدریج به اعماق داستان و تراژدی‌های گذشته پی می‌برد. بازی به بررسی روابط عاطفی، یادآوری و آثار ناشی از غم و افسردگی می‌پردازد و به طور کلی می‌تواند به عنوان یک تجربه‌ای تأمل‌برانگیز و عمیق در نظر گرفته شود. بازی The Suicide of Rachel Foster یک بازی در ژانر رازآلود برای کامپیوتر می باشد , فضای مهمانخانه و مناظر اطراف آن به شدت جو سنگینی دارد و شما را کاملا در درون بازی فرو می برد. برای پیشروی کردن در این بازی شما باید پازل‌ها و معماها را حل کنید که به کشف رازهای گذشته نیکول و رشل کمک می‌کند. این معماها معمولاً با روایت بازی پیوند خورده‌اند. تصمیم‌گیری: تصمیم‌های بازیکن در طول بازی می‌تواند بر تجربیات نیکول و نحوه پیشرفت داستان تأثیر بگذارد، که این امر باعث می‌شود این بازی تجربه‌ای منحصر به فرد باشد.

دانلود بازی The Suicide of Rachel Foster برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Suicide of Rachel Foster توسط شرکت بازی سازی ONE-O-ONE GAMES ساخته شده و یک شرکت بازی سازی دیگر به اسم Daedalic Entertainment آن را در تاریخ 19 فوریه سال 2020 به بازار عرضه کرد. این بازی را برای Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه کرد. این بازی یک بازی AAA می باشد اما این بازی هم مثل دیگر بازی ها بدی های خود را دارد و  یکی از بزرگترین بدی های این است که شروع و اوایل بازی بسیار زیبا می باشد و هر چی جلوتر میریم این زیبایی رنگ خود را می بازد تا جایی که یک پایان متوسط رو به پایان را شاهد باشیم. شما اگر به دنبال یک سراسر رازآلود هستید , پس بدون فوت وقت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و آن را به راحتی نصب و اجرا بکنید , و رازهای پشت این هتل را کشف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی