logo.gamebato
در این FPS هاردکور با الهام از نمادهای دهه 90 که توسط فناوری افسانه ای Quake-1 الهام گرفته شده است، دشمنان خود را بشکنید، برش
امتیاز:
3.9/5
در این FPS هاردکور با الهام از نمادهای دهه 90 که توسط فناوری افسانه ای Quake-1 الهام گرفته شده است، دشمنان خود را بشکنید، برش دهید و خرد کنید. در

دانلود بازی WRATH: Aeon of Ruin برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی WRATH: Aeon of Ruin بازیکنان در نقش یک قهرمان بدون نام و نشان به مبارزه با هیولاها و موجودات خبیث در مکان‌هایی مانند معابد قدیمی، قلعه‌ها و غارها می‌پردازند. با گرافیک پیکسل‌آرت و ساختار گیم‌پلی سریع و دینامیک، WRATH: Aeon of Ruin گیمرها را به مسافرتی دوخته می‌کند که پر از جنگ و حوادث وحشتناک است.

دانلود بازی WRATH: Aeon of Ruin برای کامپیوتر | گیمباتو

WRATH: Aeon of Ruin یک بازی در ژانر تیراندازی برای کامپیوتر می باشد ,  در این بازی، شما وارد یک دنیای تاریک و وحشتناک می‌شوید و باید در مکان‌های مختلف از جنگل‌ها و معابد قدیمی گرفته تا قلعه‌ها و غارها، با دشمنان خطرناکی مبارزه کنید. اسلحه‌های قدرتمند و دشمنان هوشمند و خبیثی در این محیط مخاطره‌آمیز منتظر شما هستند. این ترکیبی از چالش‌های نبرد و بررسی محیط، یک تجربه حماسی و مهیج را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی WRATH: Aeon of Ruin برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر WRATH: Aeon of Ruin در تاریخ 27 فوریه سال 2024 به بازار عرضه شد. این بازی را شرکت های بازی سازی Slipgate Ironworks , KillPixel Games ساخته اند و کمپانی های بازی سازی Fulqrum Publishing و 3D Realms آن را در بازار منتشر کردند. ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , ترسناک , اول شخص می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و با دشمن های خود را در مناطق مختلف بجنگید و آن ها را شکست دهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی