logo.gamebato
در این FPS هاردکور با الهام از نمادهای دهه 90 که توسط فناوری افسانه ای Quake-1 الهام گرفته شده است، دشمنان خود را بشکنید، برش
امتیاز:
3.9/5
در این FPS هاردکور با الهام از نمادهای دهه 90 که توسط فناوری افسانه ای Quake-1 الهام گرفته شده است، دشمنان خود را بشکنید، برش دهید و خرد کنید. در

دانلود بازی WRATH: Aeon of Ruin برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی WRATH: Aeon of Ruin بازیکنان در نقش یک قهرمان بدون نام و نشان به مبارزه با هیولاها و موجودات خبیث در مکان‌هایی مانند معابد قدیمی، قلعه‌ها و غارها می‌پردازند. با گرافیک پیکسل‌آرت و ساختار گیم‌پلی سریع و دینامیک، WRATH: Aeon of Ruin گیمرها را به مسافرتی دوخته می‌کند که پر از جنگ و حوادث وحشتناک است.

دانلود بازی WRATH: Aeon of Ruin برای کامپیوتر | گیمباتو

WRATH: Aeon of Ruin یک بازی در ژانر تیراندازی برای کامپیوتر می باشد ,  در این بازی، شما وارد یک دنیای تاریک و وحشتناک می‌شوید و باید در مکان‌های مختلف از جنگل‌ها و معابد قدیمی گرفته تا قلعه‌ها و غارها، با دشمنان خطرناکی مبارزه کنید. اسلحه‌های قدرتمند و دشمنان هوشمند و خبیثی در این محیط مخاطره‌آمیز منتظر شما هستند. این ترکیبی از چالش‌های نبرد و بررسی محیط، یک تجربه حماسی و مهیج را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی WRATH: Aeon of Ruin برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر WRATH: Aeon of Ruin در تاریخ 27 فوریه سال 2024 به بازار عرضه شد. این بازی را شرکت های بازی سازی Slipgate Ironworks , KillPixel Games ساخته اند و کمپانی های بازی سازی Fulqrum Publishing و 3D Realms آن را در بازار منتشر کردند. ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , ترسناک , اول شخص می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و با دشمن های خود را در مناطق مختلف بجنگید و آن ها را شکست دهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی