logo.gamebato

بهترین بازی های کامپیوتری سال 2022

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

گیمباتو به عنوان یک منبع بزرگ در زمینه دانلود بازی کامپیوتر در این بخش می خواهد بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022 را برای شما معرفی کند تا تازه ترین تجربه ها را از دست ندهید و با اطمینان بهترین بازی ها را دانلود کنید. پس از اینکه صنعت سخت افزاری کارت های گرافیک را برای کامپیوتر توسعه داده، استقبال کاربران از بازی های ویدئویی بیشتر شده و توسعه دهندگان هم سالانه بازی های زیادی در سبک های مختلف ارائه می دهند. اگر شما هم علاقمند هستید که بهترین بازی های کامپیوتر در سال 2022 را بشناسید، تا پایان این بخش از گیمباتو همراه ما باشید.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

همه چیز مهیا است که یک دور جسورانه دیگر از PUBG را شروع کنیم، با یک سیو 100 ساعته فوتبال منیجر جدید، یا یک ماجراجویی دیگر در The Elder Scrolls V: Skyrim، اما به همان اندازه که ما عاشق به آتش کشیدن ماموت ها هستیم، چیزهای جدید زیادی وجود دارد. بازی های کامپیوتری زیادی وجود دارد که در سبک های محبوب اکشن، ماجراجویی، ترسناک و بقا، تیر اندازی و غیره توسط استودیوهای محبوب و کارکشته توسعه یافته اند.

اگر شما هم قصد دانلود بازی کامپیوتری جدید را دارید، و می خواهید بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022 را بشناسید در ادامه همراه ما باشید، تا بهترین بازی های 2022 را برای شما معرفی کنیم.

1. بازی Stray

اگر نام این بازی را تا به الآن نشنیده اید، به احتمال زیاد سال 2022 سراغی از بازی های جدید نگرفته اید. شاید تصور اینکه شما در نقش یک گربه بازی کنید، مسخره باشد. اما با یک بار تجربه این بازی میو شما به حس واقعی این بازی پی می برید. Stray یک بازی ماجراجویی در سال 2022 است که روایت گربه ولگردی است که در یک شهر محصور شده با ربات ها، ماشین ها و باکتری های جهش یافته سقوط می کند. این بازی توسط استودیو BlueTwelve Studio توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

این یک بازی ویدئویی و انفرادی است که با ژانر های مختلف نظیر ماجراجویی، پازل، اول شخص، شبیه سازی و مستقل توسعه یافته است. این بازی برای ویندوز، پلی استیشن 4 و 5 منتشر شده است. اگر می خواهید به طور کامل از این بازی لذت ببرید، باید به خوبی نقش یک گربه ولگرد را در سطح شهر بازی کنید، حتی می توانید سر خود را در یک کیسه کاغذی گیر کنید. به ارتفاع بپرید، هر چیزی توجه شما را جلب کرد به آن توجه کنید، پازل ها را حل کنید و در نقش یک گربه واقعی تمامی رفتارهای آن را تکرار کنید.

2. بازی Multiversus

این بازی مبارزه ای جدید، در حال حاضر در نسخه بتای باز منتشر شده است. و در این ژانر محبوبیت خود را به اثبات رسانده است. عمدتاً به دلیل فهرست استثنایی قهرمانان از جمله برخی از شخصیت های بازی تاج و تخت و حتی بازیگران Scooby-Doo به محبوبیت رسیده است. تعداد زیادی کاراکتر برای باز کردن قفل در این بازی وجود دارد. برای سهولت کار و سرفه جویی در کیف پول خود می توانید تمامی کاراکترهای رایگان را در بازی Multiversus به صورت چرخشی ذخیره کنید. شما می توانید این بازی را در حالت های تک نفره و چند نفره اجرا کنید. بازی برای پلتفرم های ویندوز مایکروسافت، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و Xbox Series X/S منتشر شده است.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

این بازی مبارزه ای رایگان توسط استودیو Player First Games توسعه یافته و توسط Warner Bros هم منتشر شده است. بازیکنان در مراحل مختلف با هم مبارزه می کنند و سعی می کنند حریفان خود را شکست دهند. گیم پلی بازی قابل تحسین است و احساس یک نبرد واقعی را در ذهن شما تجسم می کند.

3. بازی Norco

در شهر واقعی نورکو، نیواورلئان، این بازی ماجراجویی نقطه و کلیک، شما را در وسط شهر اصلی قرار می دهد تا برادر گمشده خود را جستجو کنید. بین منظره‌ای که با توده‌های دود خاکستری پوشانده شده است، داستانی بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که به آن وارد شده اید. طراحی این بازی فوق العاده است و سفر هم آرام بخش و هم خاطره انگیز است. Norco شبیه به بازی‌هایی مانند Kentucky Route Zero و Beneath a Steel Sky است.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

این بازی داستان Kay زن جوانی است که به خانه نورکو باز می گردد، تا برادرش را پیدا کند. بازیکن همچنین بین نقش کی و مادرش کاترین اندکی قبل از مرگش جابجا می شود. زیرا آنها وارد یک معمای سورئال و نوآر می‌شوند. این بازی در تاریخ 24 مارس 2022 توسط Raw Fury منتشر شده است.

4. بازی The Quarry

یک بازی ویدئویی تک نفره و چند نفره است که در تاریخ 10 ژوئن 2022 توسط استودیو سوپر مسیو گیمز توسعه یافته و توسط 2K Sports و 2K Games منتشر شده است. هنگامی که خورشید در آخرین شب اردوگاه تابستانی فرو می رود، 9 مشاور نوجوان در یک شب غیرقابل پیش بینی و وحشتناک فرو می روند. تنها چیزی که بدتر از افراد محلی و موجوداتی است که آنها را شکار می کنند ، انتخاب های غیرقابل تصور است که باید برای کمک به آنها انجام دهید.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

این استودیو باز هم یک داستان ترسناک و تعاملی برای ما آماده کرده است. the querry با گیم پلی حرفه ای و داستان فوق العاده جذاب نظر گیمرها را به خود جلب کرده است. بازی ویدئویی با قابلیت اجرای چند نفره که عنوان چهارمین بازی برتر سال 2022 را به خود اختصاص داده است. شما در بازی The Querry 7 کاراکتر را در اختیار دارید که به طور کلی رفتار و عواطف هر کدام از آنها بر دیگری تاثیر گذار است.

5. بازی V Rising

در حال حاضر نسخه Early Access بازی V Rising بر روی استیم منتشر شده است. و این بازی در حال حاضر به یک موفقیت فوری تبدیل شده است. این بازی به یکی دیگر از بازی‌های بقا با دسترسی زودهنگام تشبیه شده است، Valheim، که در اوایل سال 2021 منتشر شد. در این بازی جهان باز ایزومتریک، شما و دوستانتان به عنوان خون‌آشام‌های ضعیف بازی می‌کنید که باید با شکار خون و افزایش دانش خود از جهان، قدرت خود را ارتقاء دهید.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

بعد از یک خواب طولانی در تابوت شما می توانید به صورت انفرادی یا آنلاین همراه یا علیه سایر خون آشام ها بازی کنید که با انواع هیولاهای نامقدس و موجودات شیطانی مبارزه می کنند، در حالی که از نور روز فرار می کنند و پایگاهی شایسته دراکولا می سازید. بازی وی ریزینگ را استودیوی Stunlock زیر مجموعه تنسنت ساخته است. در این بازی شما باید با کشف منابع مختلف به فکر بقا و زنده ماندن خود باشید. هر چند یک بازی ارلی اکسس با قیمت پایین است ولی محتوای زیادی دارد. در این بازی همچنین میزان آسیب پذیر بازیکن در هنگام روز بیشتر می شود و از همین رو بهتر است که بازیکن را در مسیرهای تاریک که سایه وجود دارد حرکت دهید.

6. بازی Galactic Civilizations 4

بازی Galactic Civilizations 4 یا تمدن های کهکشانی 4 یکی از دیگر بازی های برتر سال 2022 به حساب می آید. یک بازی ویدئویی که تجربه آن بسیار لذت بخش است. این بازی سری چهارم از بازی های تمدن های کهکشانی است که در تاریخ 26 آوریل 2022 از سوی Stardock توسعه و انتشار یافته است. یک بازی ویدئویی و استراتژی است که برای پلتفرم مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. گیم پلی فضایی بسیار عالی امکان کشف فناوری جدید و شرکت در نبردهای فضایی را به شما خواهد داد. این بازی پس از انتشار نقد های متفاوتی از روزنامه نگاران حوضه بازی های رایانه ای دریافت کرده است. از طرفی این بازی جالب است که شما تنها در یک بازی می توانید وارد فضا شوید.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

7. بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

حماسه اسکای واکر به شما فرصتی می دهد تا در دنیای فانتزی علمی-تخیلی جورج لوکاس در قالب لگو غرق شوید. این یک بازی اکشن ماجراجویی با موضوع لگو است که در سال ۲۰۲۲ توسط Traveller’s Tales توسعه یافته و توسط Warner Bros منتشر شده است.
Lego Star Wars: The Skywalker Saga در 5 آوریل 2022 برای ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. به طور کلی نقدهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد که به دلیل گرافیک، سطح طراحی و طنز آن تحسین شد. 

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

نظرات متفاوتی به محتوای جانبی و مبارزات آن معطوف شد، در حالی که مسائل فنی و عدم همکاری آنلاین آن مورد انتقاد قرار گرفت. طی دو هفته پس از انتشار این بازی حدود 3.2 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. Lego Star Wars: The Skywalker Saga بر خلاف بسیاری از بازی‌های ویدیویی قبلی لگو، این ابزار را ندارد که بتوانید شخصیت بازی را شخصی سازی کنید.

8. بازی Tiny Tina’s Wonderlands

هشتمین بازی برتر سال 2022 توسط استودیو Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K منتشر شده است. بازی Tiny Tina’s Wonderlands که در ژانر نقش آفرینی، تیراندازی اول شخص به صورت انفرادی و چند نفره اجرا می شود. بازی را که شروع می کنید، وارد یک ماجراجویی حماسی پر از هوس، شگفتی و سلاح های پرقدرت می شوید. برای متوقف کردن خدای اژدها مبارزه کنید، تیراندازی کنید، غارت کنید تا مانعی برای پیشرفت او ایجاد کنید.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

تینی تینا راهنمای بی نظم شما در یک قلمرو رومیزی خارق العاده است که در آن قوانین به ندرت اعمال می شود. با اسلحه‌های قدرتمند و طلسم‌های ویرانگر در نبردهای دیوانه‌کننده اول شخص، دشمنان را منفجر کنید. از قدرت شلیک خود برای غلبه بر لشکر دشمنان، از جمله اسکلت‌های سخنگو، کوسه‌های سرگردان و رئیس‌های بزرگ استفاده کنید. سپس عمیق تر به سیاه چال های خطرناک برای تیراندازی و غارت های حماسی بروید.

9. بازی Elden Ring

بازی Elden Ring یک بازی ویدئویی سبک سولزلایک است که توسط استودیوی ژاپنی فرام سافتور توسعه یافته است. بازی روایت سرزمین لندز بیوتین است که به چندین قسمت تقسیم شده و به دست چند الدن لرد اداره می شود. شخصیت اصلی این بازی ترنشید نام دارد و شما باید کنترل آن را در دست بگیرید، تا دوباره سرزمین الدن رینگ را متحد کرده و بر آن فرمانروایی کند. الدن رینگ از جمله بازی های جهان باز است که شما می توانید به صورت آزادانه در آن کاوش کنید.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

Elden Ring در تاریخ 25 فوریه 2022 برای پلتفرم های ویندوز، پی اس 4، پی اس 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. یک بازی نقش آفرینی که در حالت های تک نفره و چند نفره اجرا می شود. شما در این بازی به هیچ نقشه ای دسترسی ندارید، تنها زمانی می توانید نقشه بازی را مشاهده کنید که آیتم مخصوص آن را پیدا کرده و با لمس کردن آن می توانید نقشه آن منطقه را مشاهده کنید. بازی از محدود بازی های سبک سولزلایک است که توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است.

10. بازی Lost Ark

بازی Lost Ark همانند بازی قبلی یک سبک نقش آفرینی است که دنیای وسیعی برای گشت و گذار و ماجراجویی در اختیار بازیکنان قرار می دهد. این یک بازی ویدئویی با دوربین ایزومتریک است که در تاریخ 11 فوریه 2022 توسط استودیو Smilegate توسعه یافته و به وسیله Amazon Games منتشر شده است. یک بازی اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل ویندوز که عنوان دهمین بازی برتر سال 2022 را در این لیست به دست آورده است. یک بازی MMO است که می توانید به صورت آنلاین یا چند نفره با هم رقابت کنید.

بهترین بازی های کامپیوتر سال 2022

این ده بازی از بهترین بازی های سال 2022 هستند که برای ویندوز و دیگر پلتفرم ها توسعه یافته اند. گیمرهای حرفه ای می توانند بازی مورد دلخواه خود را از گیمباتو به صورت رایگان دانلود کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی