logo.gamebato
دنباله ی عنوان برنده ی جایزه ی Deliver Us the Moon بازی Deliver Us Mars یک ماجراجویی علمی تخیلی جوی است که یک تجربه فضانوردی
امتیاز:
3.9/5
دنباله ی عنوان برنده ی جایزه ی Deliver Us the Moon بازی Deliver Us Mars یک ماجراجویی علمی تخیلی جوی است که یک تجربه فضانوردی فراگیر را ارائه می دهد

دانلود بازی Deliver Us Mars برای کامپیوتر | گیمباتو

Deliver Us Mars که ده سال پس از رویدادهای Deliver Us the Moon می‌گذرد، به‌عنوان بخشی از Future Games Show Spring Showcase در 24 مارس 2022 معرفی شد. این یک قهرمان جدید – کتی جوهانسون، که به عنوان یک کودک در ضبط های بازی اول ذکر شده است – را نشان می دهد که ربات همراه خود را پس از سقوط ظاهری کشتی در سیاره مریخ دوباره فعال می کند. Deliver Us Mars قرار است در ۲ فوریه ۲۰۲۳ در فروشگاه‌های Epic Games Store و Steam PC و همچنین PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه شود. آن طور که از شواهد پیداست، باید منتظر یک بازی کامپیوتری اکشن ماجراجویی همه جانبه باشیم.

دانلود بازی Deliver Us Mars برای پی سی | گیمباتو

ده سال پس از ماموریت فورتونا، بشریت بیش از هر زمان دیگری به انقراض نزدیک شده است. پس از یک تماس مرموز از مریخ، جوانترین فضانورد زمین، کتی جوهانسون، در آخرین ماموریت برای بازیابی کشتی های مستعمره ARK که توسط Outward مرموز دزدیده شده اند، و با استفاده از آنها، بقای نژاد بشر را تضمین کنند به Zephyr و خدمه آن ملحق می شود. هنگام سفر از زمین به سطح مریخ، سوار Zephyr شوید. همانطور که به دنبال کشف اسرار به جا مانده از Outward هستید، از زمین خشن و غیرقابل بخشش آن عبور کنید و سختی های پیش روی خودتان را تحمل کنید. برای غلبه بر چالش‌های ذهنی و فیزیکی، یافتن ARK‌ها، و کشف انگیزه‌های کسانی که پشت تماس پریشانی که شما را به اینجا رسانده است، از مغز و ماهیچه ی خود استفاده کنید.

دانلود بازی Deliver Us Mars برای PC | گیمباتو

با Deliver Us Mars یک تجربه روایی بسیار شیک و جذاب همراه با گیم پلی جذاب را تجربه کنید. هر لحظه در این بازی توسط دست ساخته شده است و در کل روایتی پر از تعلیق و احساسات را در کنار موسیقی آهنگساز برنده جوایز ساندر ون زانتن، تصویربرداری حرکتی پیشرفته، گرافیک چشم نواز و سایه‌ها و بازتاب‌های پرتوهای بی‌درنگ یا همان Real-Time Ray Tracing که توسط موتور Unreal ساخته می شوند ارائه می‌کند. تاریخ ارائه شده برای انتشار رسمی این بازی 13 بهمن ماه سال 1401 بوده و تا آن موقع باید صبر کنیم تا به فایل قابل قبول و معتبری از این بازی دست یابی پیدا کنیم و اطمینان می دهیم به محض دسترسی به هرگونه فایل، آن را در بخش دانلود مستقیم همین صفحه از وبسایت گیمباتو، با شما کاربران مشتاق و علاقه مند به تجربه ی این بازی به اشتراک بگذاریم تا شما بتوانید با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها به آن دست یابید. Stay Tuned !

Coming Soon
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Coming Soon ??GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

به زودی Coming Soon

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i7-7700 / AMD Ryzen 5 2600 Intel i5-4590 / AMD FX-8350 CPU
 NVIDIA GeForce GTX 1080 / AMD RX 5600 XT NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 390 VGA
16GB 8GB RAM
HDD
Windows 10/11 64bit Windows 10 64bit OS
DirectX 12 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی