دنباله بازی Ghost of Tsushima با نام Ghost of Yotei معرفی شد

دنباله بازی Ghost of Tsushima با نام Ghost of Yotei معرفی شد

اطلاعات زیادی در مورد Ghost of Yōtei در دست نیست، اما تریلر فاش شده، بازیکنان را با اجرای هنرمندانه دیگری از ژاپن همراه می کند.

Sucker Punch’s Ghost of Tsushima پس از انتشار در سال 2020 با هر معیاری موفقیت‌ آمیز بود. به تصویر کشیدن ژاپن و احترام به منبع آن، به‌ ویژه از سوی یک توسعه‌ دهنده غربی، قابل توجه است. بنابراین مناسب است که یکی از بهترین انحصاری های پلی استیشن 4 مورد پیگیری قرار گیرد، و در State of Play، سونی با معرفی بازی اکشن Ghost of Yōtei این موضوع را فاش کرد. 

دنباله بازی Ghost of Tsushima با نام Ghost of Yotei معرفی شد

Ghost of Yōtei دارای جزیره جدیدی از ژاپن برای کاوش است

Ghost of Yōtei بازیکنان را از تهاجم مغول به ژاپن دور می کند و آنها را به جزیره نیمه تاریک و کم جمعیت شمالی هوکایدو این کشور جزیره ای منتقل می کند. این دنباله در اطراف کوه یوتی، که اکنون به‌ خاطر مسیرهای اسکی ممتازش شناخته می‌ شود، اتفاق می‌ افتد و 300 سال از جایی که بازی Ghost of Tsushima متوقف شد، شروع می شود. این بازی در سال 1603، نقطه پایانی آکادمیک دوره آزوچی-مومویاما و آغاز دوره ادو، که شاهد ظهور شوگونات توکوگاوا بود، می گذرد.

هنوز جزئیات داستانی ارائه نشده است، اما با قضاوت بر اساس Ghost of Tsushima’s MO، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که سکان هدایت یک جنگجوی سرگردان را که نه نینجا و نه سامورایی است، در دست بگیرند. قهرمان داستان این بار زن خواهد بود، با لباسی از جنس جینگاسا و یوروی زرد. در تریلر، او را می‌ بینیم که یک نسخه سفید از صفحه منگوی جین ساکای به سبک oni را پوشیده و یک شامیسن سنتی را با خود حمل می‌ کند. بازیکنان با بیوم‌ های متنوع هوکایدو، از علفزارهای گسترده گرفته تا تندراهای برفی، برخورد خواهند کرد و امیدواریم که برخی از موسیقی سنتی و فولکلور باورنکردنی مردم آینو را امتحان کنند. با قضاوت بر اساس تریلر، بازیکنان ممکن است یک گرگ را همراهی کنند. سلاح جدیدی که بازیکنان از آن استفاده خواهند کرد Tanegashima است، یک تفنگ اولیه که مورد علاقه جنگجویان آن زمان بود و برای یک ثانیه در انتهای تریلر نمایش داده شد.

دنباله بازی Ghost of Tsushima با نام Ghost of Yotei معرفی شد

در پستی در بلاگ پلی استیشن، اندرو گلدفارب، مدیر ارشد ارتباطات Sucker Punch، درباره این افشاگری گفت: «…ما هیجان زده‌ ایم که با ایجاد حس واقعی‌ تر در جهان، بر پایه‌ ی بصری که در Ghost of Tsushima ایجاد کرده‌ ایم، بسازیم. ما مناظر عظیمی داریم که به شما امکان می‌ دهد در سراسر محیط اطراف نگاه کنید، آسمان‌ های کاملاً جدید با ستاره‌ های چشمک زن و شفق‌ های قطبی، حرکت حتی باورپذیرتر از باد بر روی چمن و پوشش گیاهی، و پیشرفت‌ های بیشتری که در آینده به اشتراک خواهیم گذاشت. تنظیمات جدید ما همچنین به ما این فرصت را می دهد تا مکانیک های جدید، بهبودهای گیم پلی و حتی سلاح های جدید را معرفی کنیم.” برای اطلاع از جدیدترین اخبار بازی, گیمباتو را دنبال کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی