بازی DC با حضور تایتان‌ ها و سوپرمن در دست ساخت است

بازی DC با حضور تایتان‌ ها و سوپرمن در دست ساخت است

اطلاعات جدید نشان می دهد که Warner Bros Games در حال توسعه یک بازی جدید بر اساس IP Comics DC است. بازی بالقوه DC به بازی‌ های WB Games که به زودی برای اولین بار در دست توسعه است، می‌پیوندد: Batman: Arkham Shadow از Camouflaj و Monolith’s Wonder Woman.

طبق ComicBook، فهرستی در WB Games Montreal نشان می‌ دهد که این استودیو می‌ خواهد یک تهیه‌ کننده ارشد به تیم توسعه بازی‌ اش ملحق شود و روی عناوین بازی AAA که در دنیای DC Comics ساخته می‌ شوند، کار کند. ظاهراً نقش ذکر شده پس از پرچم گذاری طرفداران از شرح شغل حذف شد، احتمالاً برای جلوگیری از افشای بازی مورد نظر. این احتمال نیز باقی می ماند که WB به طور تصادفی توضیحات را در لیست قرار داده است. با وجود تعداد بسیار زیاد شخصیت‌ ها و تیم‌ های ابرقهرمانی، از جمله سوپرمن، گرین ارو، فلش، لیگ عدالت، تایتان‌ های نوجوان و شرکت گرین لنترن، نمی‌ توان حدس زد که بازی بالقوه بر اساس کدام ویژگی است.

بازی DC با حضور تایتان‌ ها و سوپرمن در دست ساخت است

اخبار مربوط به WB Games Montreal در حال توسعه یک پروژه دیگر DC جای تعجب ندارد، زیرا از زمان آغاز به کار در سال 2010 روی چندین ویژگی DC کار کرده است، از جمله بازی Batman: Arkham Origins و Gotham Knights (به این معنی که نمی توان دنباله Gotham Knights را به عنوان بازی جدید در دست ساخت رد کرد. )

همچنین ظاهراً یک بازی انحصاری بتمن PS5 در دست ساخت است

طبق گزارش‌ ها، استودیو Rocksteady در حال کار بر روی یک بازی جدید بتمن است که بسته به پنجره انتشار آن، می‌ تواند انحصاری PS5 یا PS6 باشد. نیک بیکر در X (توییتر سابق) فاش کرد که استودیو پشت سری بازی های Batman: Arkham و Suicide Squad: Kill the Justice League عنوان جدیدی برای بتمن در راه است و سونی در تلاش است تا سرگرم کننده باشد. 

بازی DC با حضور تایتان‌ ها و سوپرمن در دست ساخت است

Moneyhating به استفاده از انگیزه های مالی برای به دست آوردن اهرم بر رقبای خود اشاره دارد، و می توان حدس زد که سونی ممکن است قصد داشته باشد نوعی انحصار در رابطه با انتشار PS5 یا PS6 برای بازی Rocksteady Batman به دست آورد. این گزارش در مورد همکاری احتمالی پس از آن منتشر شد که Rocksteady اخیراً چندین کارمند را به دلیل عملکرد ضعیف Suicide Squad: Kill the Justice League که می‌ تواند بر توسعه بازی بتمن تأثیر بگذارد، توبیخ کرد. برای دانلود جدیدترین بازی ها و اطلاع از اخبار حوزه گیم, گیمباتو را دنبال کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی