Death Stranding 2: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

Death Stranding 2: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

اگر شما از آن دسته از طرفداران مشتاقی هستید که به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این بازی هستند، در اینجا جدیدترین‌ اخبار در مورد بازی DS2 وجود دارد. Death Stranding 2 یک بازی اکشن آینده است که توسط Kojima Productions توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است.

Death Stranding 2 قرار است در سال 2025 برای PS5 عرضه شود و هیدئو کوجیما، مدیر خلاق، سرانجام در فوریه عنوان این دنباله مورد انتظار را تایید کرد. Death Stranding 2 ما را به دنیایی عجیب و غیر قابل پیش بینی فراتر از مرزهای UCA بازگرداند. Sam Porter Bridges، قهرمان بازگشته، تلاش خواهد کرد تا جمعیت جدیدی را به یکدیگر متصل کند، همه اینها در حالی است که دنیایی را که توسط دشمنان ماورایی، شرایط غیرقابل پیش‌ بینی و حتی محیط‌ های چالش‌ برانگیزتر محاصره شده است، طی می‌ کند.

Death Stranding 2: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

تاریخ انتشار Death Stranding 2

بازی Death Stranding 2 یکی از مورد انتظارترین بازی های آینده است، با این حال، تاریخ انتشار ندارد. آخرین فیلمی که ما دیدیم تیزر سال 2022 بود که با توجه به مدت زمانی که از آن گذشته است کمی ناامید کننده است. هیدئو کوجیما برنامه‌ های سال جدید خود را همزمان با شروع سال 2024 توییت کرد و آنها یک به‌ روزرسانی درباره Death Stranding 2 ارائه کردند. او اظهار داشت که جایگزینی خودکار دیالوگ و صدای ژاپنی در سال 2024 برای آن انجام می‌ شود و همچنین روی آن کار خواهد کرد.

بازی Death Stranding 2 در چه پلتفرم هایی منتشر خواهد شد؟

Death Stranding 2 انحصاری PS5 خواهد بود. سونی این فرنچایز را سفارش داد تا جایی که به پلتفرم‌ ها مربوط می‌ شود، پلی‌ استیشن تنها فرصتی است که در زمان عرضه بازی را انجام می‌ دهید. با این حال، احتمالاً یک یا دو سال بعد پس از انتشار روی کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد زیرا این همان اتفاقی است که برای نسخه قبلی آن رخ داد.

Death Stranding 2: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

آیا قبل از انتشار Death Stranding 2 نیاز به بازی Death Stranding 1 دارید؟

Death Stranding یکی از بهترین داستان های بازی های ویدیویی را دارد. بازی نکردن از قبل ممکن است شما را گیج کند و احساس کنید که با شخصیت‌ های قسمت دوم ارتباط ندارید. کوجیما قطعا Death Stranding 2 را طوری کارگردانی خواهد کرد که هم برای تازه واردان و هم برای بازیکنان قدیمی خوشایند باشد. با این حال، داستان بازی اول به دلیل پیچیده بودن کمی سخت است.

داستان The Death Stranding 2 درباره چیست؟

پس از تماشای تریلر، خواهید دید که Death Stranding 2 چند سال پس از وقایع بازی اول می‌گذرد. لو کمی بزرگ شده است، و به نوعی، زخم های Fragile از Timefall التیام یافته است. موهای سام نیز سفید است، بنابراین بلافاصله پس از پایان بازی Death Stranding 1 اتفاق بزرگی رخ می دهد که هنوز شاهد آن نیستیم. تیزر اشاره کرد که ممکن است لو ربوده شده باشد و فرگیل و سم در حال آماده شدن برای نجات او هستند،

Death Stranding 2: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

آیا Death Stranding 2 روی PS Plus و Game Pass عرضه خواهد شد؟

بازی Death Stranding 2 باید چند سال پس از عرضه به PS Plus راه پیدا کند. این همان چیزی است که معمولاً در مورد انحصاری های قدیمی پلی استیشن اتفاق می افتد، همانطور که می توانید در بازی God of War و Days Gone ببینید. همانطور که برای DS2 در Game Pass، این ممکن است برای نسخه PC پس از پورت شدن اتفاق بیفتد. اما برای Xbox Game Pass، این موضوع کاملاً دور از ذهن است. در عوض، پروژه OD کوجیما یک عنوان انحصاری ایکس باکس خواهد بود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی