سری Yakuza سگا مجموعه‌ های فیزیکی را از بازی‌ های Limited Run دریافت می‌ کند

سری Yakuza سگا مجموعه‌ های فیزیکی را از بازی‌ های Limited Run دریافت می‌ کند

طرفداران جدید و قدیمی سری Yakuza استودیوی توسعه دهنده Ryu Ga Gotoku می توانند منتظر نسخه های فیزیکی جدید و شیک باشند. ناشر سری سگا با Limited Run Games همکاری کرده است تا هفت مجموعه فیزیکی ویژه را از سری اصلی منتشر کند.

Limited Run Games در انتشار و توزیع نسخه های فیزیکی ممتاز بازی ها تخصص دارد و این مجموعه سری Yakuza با پیش درآمد Yakuza 0 و بازسازی بازی اصلی پلی استیشن 2 Yakuza Kiwami آغاز می شود. این نسخه های ویژه بازی ها بر روی کنسول هایی از جمله پلی استیشن 4، ایکس باکس و نینتندو سوییچ (Kiwami) در نسخه های استاندارد و کلاسیک منتشر خواهند شد. بازیکنان کامپیوتر شخصی نیز می توانند با خرید نسخه Classic Edition برای Yakuza 0 و Kiwami از مجموعه این بازی ها لذت ببرند. مجموعه‌ های فیزیکی برای Kiwami 2 و Yakuza 3-6 نیز برنامه‌ ریزی شده‌ اند، و طرفدارانی که 0 را سفارش دهند، یک اسلیپ کیس هفت بازی دریافت می‌ کنند تا مجموعه کامل سری را پس از انتشار به نمایش بگذارند.

سری Yakuza سگا مجموعه‌ های فیزیکی را از بازی‌ های Limited Run دریافت می‌ کند

در حالی که سری Ryu Ga Gotoku و Yakuza سگا در دوران PS2 خود جایگاه ویژه‌ تری داشتند، این سری از زمان موفقیت Yakuza 0 به موفقیت‌ های اصلی پیوسته دست یافته است. Limited Run Games و همکاری سگا این مجموعه‌ های فیزیکی ممتاز را برای بازی‌ هایی منتشر خواهند کرد که قهرمان سری قدیمی Kazuma Kiryu را پوشش می‌ دهند. 

نسخه کلاسیک Yakuza 0 شامل یک کپی از بازی برای PS4، Xbox یا PC (کلید Steam)، جاکلیدی، کارت‌ های شخصیت، موسیقی متن سی‌دی، کارت‌ های MesuKing، پایه اکریلیک کلکسیونی، یک جعبه شیشه‌ ای نقطه‌ ای با یک کاور و slipcase هفت بازی (برای PS4 و Xbox). بازیکنان نینتندو سوییچ می‌ توانند با نسخه‌ های استاندارد و کلاسیک Yakuza Kiwami به طرفداران PS4، Xbox و PC بپیوندند، که شامل پاداش‌ های 0 نیز می‌ شود، به‌ جز slipcase هفت بازی. 

سری Yakuza در نسل فعلی کنسول ادامه دارد

سری Yakuza در سال‌ های اخیر موفقیت زیادی کسب کرده است و ماجراجویی‌ های Kazuma Kiryu عمدتاً به عنوان بازی‌ اکشن ماجراجویی جهان باز انجام می‌ شود. این فرنچایز به‌ خاطر توازن میان خطوط داستانی جنایی-درام دراماتیک و فراگیر با ماموریت‌ های فرعی و مینی‌ گیم‌ های رنگارنگ و عجیب و غریب شناخته شده است. با این حال، استودیوی Ryu Ga Gotoku با شروع با Yakuza: Like a Dragon، چرخشی جسورانه ای انجام داد. در بالای یک قهرمان جدید در ایچیبان کاسوگا، سری خط اصلی به یک JRPG مبتنی بر نوبت تغییر داد.

سری Yakuza سگا مجموعه‌ های فیزیکی را از بازی‌ های Limited Run دریافت می‌ کند

Like a Dragon: Infinite Wealth که داستان ایچیبان را ادامه داد، در اوایل سال جاری منتشر شد و موفقیت های زیادی از نظر منتقدان و تجاری به دست آورد. در 28 فوریه 2025، توسعه دهنده قرار است اسپین آف جدیدی را در قالب Like a Dragon: Pirate Yakuza در هاوایی منتشر کند. تمرکز بازی بر روی شخصیت پر هرج و مرج و مورد علاقه طرفداران گورو ماجیما خواهد بود. پس از گیر افتادن در جزیره و رنج بردن از فراموشی، ماجیما یک خدمه دزد دریایی را برای کشف گنج هدایت می کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی