کدام بازی ها شبیه به سری Fallout هستند؟

کدام بازی ها شبیه به سری Fallout هستند؟

آیا شما از طرفداران مبارزه با دشمنان در دنیای باز پس از هولوکاست هسته ای هستید؟ Fallout، مجموعه محبوب RPG پسا آخرالزمانی، مورد علاقه بسیاری از گیمرها است. حتی با وجود تعداد کمی بازی و DLC برای کاوش، برخی از بازیکنان به دنبال عناوین محبوبی هستند که شبیه به Fallout هستند. بنابراین، برای آشنایی با 6 بهترین بازی مانند Fallout با گیمباتو همراه باشید.

شبیه ترین بازی ها به Fallout

Fallout عناوین مختلفی را در فرنچایز خود منتشر کرده است. جدیدترین بازی آن Fallout 76 بود که به بازیکنان یک تجربه چند نفره در دنیای وسیع بازی می داد. در حالی که Fallout 76 ممکن است در زمان عرضه شکست خورده باشد، عناوینی مانند Fallout 4 و Fallout: New Vegas موفقیت های بزرگی بودند.

6. The Outer Worlds

The Outer Worlds

بازی The Outer Worlds که توسط برخی از همان افرادی که به توسعه Fallout 4 کمک کردند، ساخته شده است، عنوانی عالی برای کسانی است که به دنبال یک ماجراجویی عظیم در جهان باز هستند. این بازی حتی دارای مکانیزم های مشابه Fallout است که آن را برای طرفداران سری های پس از جنگ هسته ای عالی می کند.

5. Far Cry 6

Far Cry 6

این لیست بدون حضور Far Cry ایده آل نخواهد بود. در حالی که ممکن است ما فقط بازی Far Cry 6 را وارد کرده باشیم، هر عنوان دیگری در فرنچایز Far Cry برای طرفداران سری Fallout نیز عالی است. هر بازی شما را در موقعیت‌ های عجیبی قرار می‌ دهد، جایی که باید منطقه‌ ای بزرگ را کشف کنید، سلاح‌ ها را به‌ دست آورید و با دشمنان مبارزه کنید. هر بازی در سری Far Cry برای طرفداران Fallout مناسب است.

4. Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 نامزد بازی سال 2018 عنوانی افسانه‌ ای است که بازیکنان را در غرب وحشی در برابر قانون قرار می‌ دهد. شخصیت اصلی بازی، آرتور مورگان، یک جنایتکار خشن است که سعی دارد برای زنده ماندن هر کاری که می تواند انجام دهد. بازی Red Dead Redemption 2 بسیار جذاب است و به همین دلیل است که طرفداران Fallout به راحتی عاشق این عنوان محبوب Rockstar Games می شوند.

Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های ویدیویی که تا به حال ساخته شده است باقی می‌ ماند و یک ماجراجویی عالی برای کسانی است که از طرفداران فرنچایز Fallout هستند.

3. Elder Scrolls V: Skyrim

Elder Scrolls V: Skyrim

اگر هنوز Skyrim را بازی نکرده اید، بهتر است شاهکار بازی Elder Scrolls V: Skyrim را از دست ندهید. ساخته شده توسط Bethesda، همان شرکت سازنده Fallout، Skyrim یک جایگزین عالی برای بازی پسا آخرالزمانی است. در واقع، برخی Skyrim را نسخه قرون وسطایی Fallout توصیف می کنند. مکانیک بازی بسیار شبیه به Fallout است که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است.

2. Starfield

Starfield

استارفیلد که اخیراً منتشر شده است همچنان توجه گیمرها را به خود جلب کرده است. این بازی همچنین توسط Bethesda ساخته شده است و مکانیزم آن را بسیار شبیه به Fallout می کند. بازیکنان می‌ توانند در این RPG اکشن ماجراجویی در فضا پرسه بزنند و در مقایسه با Fallout کمی خارج از این دنیا باشد. بازی Starfield شباهت های زیادی به Fallout دارد و جایگزینی عالی برای عنوان محبوب پسا آخرالزمانی است.

1. Metro Exodus

Metro Exodus

Metro Exodus، سومین قسمت از سری Metro، در مورد بازی‌ هایی که شبیه Fallout هستند، با همه عنوان ها مطابقت دارد. همچنین Metro Exodus که پس از جنگ هسته‌ ای اتفاق می‌ افتد، بازیکنان را در روسیه قرار می‌ دهد، زیرا شخصیت اصلی باید با هیولاهای جهش یافته و انسان‌ های متخاصم مبارزه کند. Metro Exodus یک بازی تیراندازی اول شخص است و تنها تفاوت اصلی آن با Fallout عدم وجود دنیای باز است. بازی Metro Exodus برای طرفداران Fallout که به دنبال سبک دیگری از بازی‌ های ویدیویی هستند، عالی و مناسب است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی