DRAGON BALL XENOVERSE 2 بر اساس بسیار محبوب DRAGON BALL XENOVERSE با گرافیک پیشرفته ساخته شده است که بازیکنان را بیشتر در بزرگترین و دقیق
DRAGON BALL XENOVERSE 2 بر اساس بسیار محبوب DRAGON BALL XENOVERSE با گرافیک پیشرفته ساخته شده است که بازیکنان را بیشتر در بزرگترین و دقیق ترین دنیای Dragon Ball که

دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Dragon Ball Xenoverse 2 جادوگر شرور بابیدی توانسته شخصیت کلاسیک، Majin Vegeta را به فردی قدرتمند تبدیل کند. Black Goku نام دشمن بزرگ Majin می باشد، او فردی با مهارت و توانایی های فراوان است که کار را برای شخصیت اصلی بازی سخت خواهد کرد. این بازی به دو بخش تک نفره و چندنفره تقسیم می شود که بخش مولتی پلیر آن از محبوبیت زیادی برخوردار است و گیمرهای زیادی در آن مشغول هستند.

دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی Dragon Ball Xenoverse 2 که یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , دارای قابلیت‌های فراوان برای شخصیت‌های متعدد است. گیم پلی بازی بر پایه مبارزات در میدان نبرد ساخته شده و مبارزات تن به تن در آن بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز هستند. کمبوهای متنوع و جذاب در بازی حس خوبی را القا می‌کنند. مهارت در کمبوها به مرور زمان افزایش می‌یابد و لذت بازی را افزایش می‌دهد. عناصر Ki و Stamina نقش مهمی در گیم پلی دارند و مدیریت آن‌ها می‌تواند بر نتیجه بازی تأثیر بگذارد، شکست یا موفقیت.

دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Dragon Ball Xenoverse 2 توسط استدیو DIMPS و QLOC ساخته شده و وظیفه انتشار این بازی با شرکت BANDAI NAMCO Entertainment بود که در ماه اکتبر در سال 2016 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , جهان باز و نقش آفرینی می باشد. شما دوستان علاقه مند به سری بازی های dragon ball می توانید آخرین نسخه این بازی را از طریق لینک های مستقیم در سایت گیمباتو که در زیر قرار دارند دانلود کنید و با شخصیت گوکو همه را شکست دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی