logo.gamebato

بازی The Elder Scrolls: Castles بالاخره منتشر شد

بازی The Elder Scrolls: Castles بالاخره منتشر شد

Bethesda امروز یک ورودی کاملاً جدید در سری معروف Elder Scrolls منتشر کرده است که برای دانلود و پخش کاملا رایگان است. در این برهه از زمان، اکثر طرفداران Elder Scrolls همچنان مشتاقانه منتظر The Elder Scrolls 6 هستند، که مشخص است در حال ساخت است اما هنوز زمان زیادی تا انتشار باقی مانده است. بتسدا برای کمک به جلب توجه طرفداران، اکنون The Elder Scrolls: Castles را که برداشتی جدید از یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های این ناشر است، فعلا رها کرده است.

بازی The Elder Scrolls: Castles بالاخره منتشر شد

The Elder Scrolls: Castles که اکنون در دستگاه‌ های iOS و Android در دسترس است، اساساً نسخه Elder Scrolls Fallout Shelter است. در همین راستا، Castles به بازیکنان این امکان را می دهد که قلعه منحصر به فرد خود را بسازند که سلسله آنها را برای نسل های آینده در خود جای دهد. در خارج از دیوارهای قلعه، بازیکنان همچنین می‌ توانند با دشمن های نمادین Elder Scrolls مبارزه کنند تا تجهیزات بیشتری به دست آورند و شخصیت‌های مختلف را ارتقا دهند.

اگرچه ممکن است The Elder Scrolls 6 نباشد، اما سخت است که Bethesda را برای انتشار Castles سرزنش کنیم. Fallout Shelter بزرگ‌ ترین بازی Bethesda است که پس از راه‌ اندازی آن در سال 2015، بیش از 200 میلیون بار دانلود شده است. در نتیجه، تکرار Elder Scrolls از Fallout Shelter یک ایده کاملاً منطقی است و چیزی است که بسیاری از طرفداران احتمالاً علاقه مند به ارائه آن هستند. با این حال، اینکه Castles به جایگاه Fallout Shelter می رسد یا خیر، باید دید.

بازی The Elder Scrolls: Castles بالاخره منتشر شد

ویژگی

_ سلسله خود را بسازید: داستان خود را برای نسل‌ ها تعریف کنید – هر روز در زندگی واقعی، طول یک سال کامل را در The Elder Scrolls: Castles پوشش می‌ دهد. رعایای خود را آموزش دهید، وارثان را نام ببرید و نظم را حفظ کنید تا به شکوفایی پادشاهی خود کمک کنید. آیا رعایای خود را راضی نگه می دارید و عمر طولانی را برای حاکم آنها تضمین می کنید؟ یا اینکه نارضایتی خواهند کرد و ترور را طراحی خواهند کرد؟

_ قلعه خود را مدیریت کنید: قلعه خود را از ابتدا سفارشی کنید، اتاق ها را اضافه و گسترش دهید، تزئینات مجلل و بناهای الهام بخش قرار دهید، و حتی موضوعاتی را به ایستگاه های کاری اختصاص دهید تا اطمینان حاصل کنید که قلعه شما منابعی برای شکوفایی در سال های آینده دارد!

_ بر پادشاهی خود حکومت کنید: تصمیمات کلیدی بگیرید که بر میراث شما تأثیر می گذارد. آیا برای کمک به پادشاهی همسایه، عرضه محدود غذا را به خطر خواهید انداخت؟ چگونه باید یک شکاف بین سوژه های شما حل شود؟ انتخاب های شما تعیین می کند که آیا حکومت شما الهام بخش رفاه خواهد بود یا قلعه شما را به خطر می اندازد.

_ ماموریت‌ های حماسی را کامل کنید: قهرمانان را بسازید، آنها را به تجهیزات حماسی مجهز کنید و آنها را به نبرد با دشمنان کلاسیک Elder Scrolls بفرستید تا آیتم‌ های ارزشمندی را جمع‌ آوری کنید و پادشاهی خود را در حال رشد نگه دارید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی