logo.gamebato

آیا بازی GTA 6 تا سال 2026 به تعویق افتاده است؟

آیا بازی GTA 6 تا سال 2026 به تعویق افتاده است؟

شایعات جدید حاکی از آن است که بازی GTA 6 از تاریخ انتشار اولیه 2025 تا سال 2026 به تعویق افتاده است، اما ادعاهای اخیر چقدر معتبر هستند؟

طبق شایعات جدید، تاریخ انتشار GTA 6 – که در حال حاضر توسط Rockstar Games برای سال 2025 برنامه ریزی شده است – تا سال 2026 به تعویق افتاده است. منبعی که به‌طور مشخصی گفته بود که تریلر رونمایی GTA 6 در ماه دسامبر بسیار قبل از دریافت اطلاعات و گزارش توسط رسانه‌ های اصلی منتشر می‌ شود. به عبارت دیگر، دلیلی وجود دارد که باور کنیم او منابع واقعی دارد و بنابراین این شایعه درست است.

این شایعه به طور خاص به «توسعه دهندگان متعدد در دو استودیو» اشاره می کند. علاوه بر این، ادعا می شود که Rockstar Games در داخل به زمان بیشتری نیاز دارد و بنابراین بازی از اوایل تا اواسط سال 2026 به تعویق خواهد افتاد. در حال حاضر، انتظار می رود در Q3/Q4 2025 منتشر شود. آخرین چیزی که Rockstar Games به طور رسمی در مورد تاریخ انتشار GTA 6 اعلام کرد. بنابراین، اگر این اتفاق بیفتد، تاخیر بزرگی نخواهد بود، اما همچنان به معنای یک سال تقویمی دیگر برای طرفداران Grand Theft Auto است.

آیا بازی GTA 6 تا سال 2026 به تعویق افتاده است؟

آخرین چیزی که شایعه به آن اشاره می کند، انتشار کامپیوتر شخصی است که ادعا می شود 12 تا 18 ماه پس از عرضه کنسول است. اگر این درست باشد، به این معنی است که نسخه PC تا زمانی در سال 2027 عرضه نخواهد شد.

در مورد Rockstar Games نیز به هیچ عنوان در مورد این شایعه اظهار نظری نکرده است. ما انتظار نداریم که این شایعه تغییر کند، زیرا به ندرت در مورد شایعات در صورت نادرست بودن اظهار نظر می کند. و اگر درست باشد، به جای اظهار نظر در مورد یک شایعه، اعلام رسمی را تسریع می بخشد. هر چند در ساعات اولیه انتشار این شایعه هستیم. به عبارت دیگر، Rockstar Games به زودی ممکن است نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

آیا بازی GTA 6 تا سال 2026 به تعویق افتاده است؟

اولین تریلر GTA 6 در دسامبر 2023 منتشر شد و برخلاف Rockstar است که یک سال کامل را بدون هیچ گونه به روز رسانی جدیدی در مورد انتظارترین بازی خود بگذراند. البته یک سال یا بیشتر تا عرضه GTA 6 باقی مانده است، ممکن است تاخیر تا سال 2026 اتفاق بیفتد. با این حال، آنقدر دور از ذهن است که اگر و زمانی که Rockstar متوجه شود که زمان اتمام بازی در حال اتمام است، تصمیم برای به تاخیر انداختن بازی احتمالاً خیلی دیرتر نخواهد بود. در حالت ایده آل، تاخیر در سال 2026، Grand Theft Auto 6 را به سه ماهه اول سال منتقل می کند تا پاییز بعدی.

شما دوستداران بازی کامیپوتری می توانید این بازی های مورد علاقه خود را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده ی گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی