logo.gamebato
Gundam نهایی خود را در جدیدترین Gundam Breaker ایجاد کنید! با قطعات قابل تنظیم بیشتر از هر زمان دیگری، در نهایت این آزادی را دارید
امتیاز:
3.9/5
Gundam نهایی خود را در جدیدترین Gundam Breaker ایجاد کنید! با قطعات قابل تنظیم بیشتر از هر زمان دیگری، در نهایت این آزادی را دارید که Gunpla کامل خود را

دانلود بازی GUNDAM BREAKER 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

در Gundam Breaker 4، شما به دنیای Gundam شیرجه می زنید و وارد دنیای ساخت و سفارشی‌سازی گاندام‌ها می‌شوید. این بازی بر اساس انیمه ای با همین اسم ساخته شده است. در این بازی شما باید دونه دونه قطعات ربات خود را جمع کنید تا یک ربات منحصر به فرد بسازید تا بتوانید ربات های دشمن را از بین ببرید و آن ها را به قطعات ریز تبدیل کنید. بازیکنان می‌توانند برخی از عناصر داستانی را با شخصی‌سازی و ساخت گاندام‌های منحصر به فرد خود ترکیب کنند.

GUNDAM.BREAKER 4.banner2

یکی از بهترین جنبه‌های بازی GUNDAM BREAKER 4، امکان سفارشی‌سازی و سفارشی‌سازی جزئیات گاندام‌ها از قطعات مختلف است که هر کدام تأثیر خاصی بر روی عملکرد و ظاهر گاندام دارند. بازی شامل مبارزات سریع و هیجان‌انگیز است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از گاندام‌های خود به نبرد با دشمنان بپردازند. بازی شامل مراحل مختلف و چالش‌های گوناگون است که بازیکنان را به‌چالش می‌کشد و باید با اتخاذ استراتژی‌هایی موفق به پیشرفت شوند. بازی GUNDAM BREAKER 4 یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , دشمنان شما معمولا سری Gundam هستند و به طور کلی به سادگی قابل شکست هستند. این دشمنان ممکن است شامل ربات‌های کوچک و گوشه‌گیر باشند که به صورت گروهی حمله می‌کنند. برخی از ماموریت‌ها شامل دشمنان بزرگ‌تر و قوی‌تر هستند که به عنوان “رهبران” شناخته می‌شوند. این ربات‌ها معمولاً توانایی‌ها و سلاح‌های خاصی دارند و نیاز به استراتژی‌های پیچیده‌تری برای شکست‌شان دارند. 

GUNDAM.BREAKER 4.banner3

بازی کامپیوتری Gundam Breaker 4 یک بازی سرگرم کننده می باشد که بر اساس دنیای معروف Gundam ساخته شده است. این بازی به‌عنوان دنباله‌ای بر سری Gundam Breaker طراحی شده و توسط استدیو بازی سازی CRAFTS & MEISTER Co ساخته شده است و کمپانی بسیار خوب بازی سازی Bandai Namco Entertainment In که سری بازی Darks souls در کارنامه خودش دارد این بازی را به بازار عرضه کرد. این بازی در تاریخ 28 آگوست سال 2024 برای Nintendo Switch, PlayStation 5, PlayStation 4 و کامپیوتر عرضه شد و فعلا خبری از عرضه این بازی Xbox نمی باشد. سبک اصلی این بازی Robots می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , تخیلی , نقش آفرینی می باشد. این بازی توانسته نمره بسیار خوبی از منتقدان دریافت کند و فراتر از حد انتظار ظاهر شد. شما هر وقت که دوست داشتید می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و به راحتی آن را نصب و اجرا بکنید , و ربات مد نظر خود را بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی