logo.gamebato

معرفی و بررسی 5 تا از بهترین بازی Super Mario سه بعدی

معرفی و بررسی 5 تا از بهترین بازی Super Mario سه بعدی

سوپر ماریو مدتهاست که پرچمدار نینتندو است که در بیش از 100 بازی در 40 سال گذشته حضور داشته است. وقتی صحبت از بازی‌ های سه بعدی به میان می‌ آید، بسیاری از آنها اغلب به‌ عنوان یکی از بهترین بازی‌ های ویدیویی در تمام دوران‌ ها مورد ستایش قرار می‌ گیرند و امروزه هنوز هم بازی می‌ شوند و محبوب هستند. در اینجا پنج بهترین بازی سه بعدی سوپر ماریو در تمام دوران آورده شده است. بازی‌ های سوپر ماریو عمدتاً در پادشاهی خیالی، با ماریو به‌ عنوان شخصیت اصلی پخش می‌ شوند. معمولاً برادرش لوئیجی و اغلب دیگر اعضای گروه ماریو به او می‌ پیوندند. به عنوان بازی های پلتفرم، آنها شامل دویدن و پریدن شخصیت بازیکن روی پلتفرم ها و مقابل دشمنان در سطوح انجام می شوند.

5. Super Mario 3D World

Super Mario 3D World

Super Mario 3D World آنچه را که سری جدید Super Mario Bros را عالی می کند به ارمغان می آورد و آن را به یک بازی سه بعدی تبدیل می کند. این بازی بسیار روی co-op متمرکز است و حداکثر چهار بازیکن می توانند به بازی ملحق شوند و طیف گسترده ای از سطوح سرگرم کننده را کشف کنند.

اگرچه این یکی از بازی‌ های سه بعدی سوپر ماریو آسان‌ تر است، اما ارزش آن را دارد که به تنهایی یا با دوستان/خانواده بازی کنید. در بازی Super Mario 3D World بازیکنان ماریو و دوستانش را کنترل می کنند که سعی می کنند موجوداتی پری مانند به نام Sprixies را از Bowser نجات دهند که به قلمرو معروف به Sprixie Kingdom حمله می کند. گیم پلی بازی شبیه به بازی های قبلی ماریو است و بازیکنان در مراحلی پیش می روند تا به Bowser برسند.

4. Super Mario Galaxy 2

Super Mario Galaxy 2

Super Mario Galaxy 2 از بازی اول ادامه می‌ یابد و تا حد زیادی شبیه یک عنوان توسعه‌ یافته به نظر می‌ رسد تا یک عنوان کاملاً جدید، اما این بدان معنا نیست که در نوع خود فوق‌ العاده نیست. گیم پلی و مکانیزم تا حد زیادی شبیه به بازی اول است، اما با اضافه شدن Yoshi که امکان تنوع بیشتر در طراحی سطح را فراهم می کند. نینتندو یک فرمول برنده با Super Mario Galaxy پیدا کرد، دلیلی وجود دارد که چرا بازیکنان بیش از یک دهه است که Super Mario Galaxy 3 را درخواست کرده اند و طرفداران خاص خود را دارد.

دقیقاً مانند بازی اول، داستان ماریو را دنبال می کند که او به دنبال پادشاه Koopa، Bowser، به فضای بیرونی می رود، جایی که شاهزاده هلو را زندانی کرده و با استفاده از Power Stars و Grand Stars کنترل جهان را در اختیار گرفته است. ماریو باید در سراسر کهکشان های مختلف سفر کند تا ستاره های قدرت را بازیابی کند تا به مرکز جهان سفر کند و شاهزاده هلو را نجات دهد.

3. Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey یک ماه پس از انتشار نینتندو سوییچ در آوریل 2017 عرضه شد و در حال حاضر آخرین بازی سوپر ماریو سه بعدی در زمان نگارش این مقاله است. این بازی کامپیوتر یکی از بزرگ‌ ترین ورودی‌ های این سری در رابطه با تکمیل بازی 100% با جمع‌آوری بیش از 1000 ماه است که امکان پخش مجدد بی‌ پایان را فراهم می‌ کند. Super Mario Odyssey دارای برخی از بهترین طراحی های جهان در هر بازی ماریو سه بعدی است، از جمله شهر New Donk، که آهنگ تم آن شما را در تمام مدتی که آن را بازی می کنید هیجان زده و شاد می کند.

2. Super Mario Galaxy

Super Mario Galaxy

Super Mario Galaxy سومین بازی سه بعدی از سری Super Mario است. به عنوان ماریو، بازیکن برای نجات پرنسس هلو و نجات جهان از دست Bowser تلاش می کند، پس از آن بازیکن می تواند بازی را به عنوان لوئیجی برای تجربه دشوارتر انجام دهد. سطوح شامل کهکشان هایی پر از سیارات و جهان های کوچک، با تغییرات مختلف جاذبه، عنصر مرکزی بازی است.

1. Super Mario 64

Super Mario 64

Super Mario 64 پس از بیش از یک دهه به عنوان یک فرنچایز دوبعدی، Super Mario 64 را به سه بعدی کامل تبدیل کرد و به بازیکنان اجازه داد تا پرنسس هلو را مانند قبل نجات دهند. Super Mario 64 همه چیزهایی را که بازی‌ های دو بعدی را عالی می‌ کرد، مانند دنیای مرکزی و جهان‌ های منحصر به‌ فرد، گرفت و یکی از بهترین پلتفرم‌ های سه بعدی تمام دوران را ساخت که به تعیین استانداردی که بازی‌ ها برای سال‌ های آینده با آن مقایسه می‌ شوند کمک کرد. این اولین بازی Super Mario است که دارای گیم پلی سه بعدی است که ترکیبی از سوپر ماریو سنتی از گیم پلی، سبک بصری و شخصیت ها در یک جهان باز بزرگ می باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی