logo.gamebato
تهاجم اهریمنی تأسیسات تحقیقاتی مریخ اتحادیه هوافضا را تحت تأثیر قرار داده است. به‌عنوان یکی از معدود بازمانده‌ها، باید با انبوهی از شیاطین در این
امتیاز:
3.9/5
تهاجم اهریمنی تأسیسات تحقیقاتی مریخ اتحادیه هوافضا را تحت تأثیر قرار داده است. به‌عنوان یکی از معدود بازمانده‌ها، باید با انبوهی از شیاطین در این FPS ترسناک/اکشن برنده جوایز و

Doom 3 BFG.Edition.banner1 1

داستان Doom 3 در سال 2145 در یک پایگاه تحقیقاتی بر روی سیاره مارس رخ می‌دهد. داستان بازی به بررسی عواقب یک آزمایش علمی خطرناک می‌پردازد که منجر به باز شدن دروازه‌ای به جهنم و ورود موجودات شیطانی به پایگاه می‌شود. شما در نقش یک سرباز ناشناس (Marine) که به عنوان یک نیروی سیارتی به نام UAC (Union Aerospace Corporation) کار می‌کند، قرار دارید. شما به پایگاه Mars می‌روید تا بررسی کنید که چه بلایی بر سر کارکنان پایگاه آمده است. در حین جستجو، با موجودات ترسناک و خطرناک روبرو می‌شوید و باید برای زنده ماندن با آن‌ها مبارزه کنید.

Doom 3 BFG.Edition.banner2

در این بازی شما وارد پایگاه های سازمان UAC می شوید و با ورود به این مکان ها ترس همه جای شما را می گیرد , خون های ریخته شده روی دیوار , بدن های تکه پاره شده و صدای هیولاهای که در این مکان پرسه می زنند به گوش می رسد. شما در این بازی می توانید از انواع سلاح ها استفاده بکنید و با هر چیزی که دوست دارید از خجالت این موجودات جهنمی در بیاید. بازی Doom 3 BFG Edition یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , این نسخه شامل محتوای اضافی نیز می‌شود که داستان را گسترش می‌دهد و به بازیکنان فرصتی برای کشف بیشتر دنیای Doom می‌دهد. بازی استفاده از سلاح‌ها، چراغ‌های دستی و ویژگی‌های جدیدی مانند آیتم‌های نورانی و عبور از موانع را به بازیکنان معرفی می‌کند و تغییرات نسبتا گسترده ای در این سری بازی شده است.

Doom 3 BFG.Edition.banner3

بازی کامپیوتری Doom 3 BFG Edition یک نسخه بهبود یافته گرافیکی از همین سری بازی می باشد که برگشته است تا شما را برای بار دیگر به مریخ قهقرا رفته بازگرداند. این بازی را همان ترکیب همیشگی یعنی Bethesda Softworks , id Software ساخته اند و به بازار عرضه کرده اند. نسخه اصلی این بازی یعنی DOOM 3 در سال 2012 به بازار عرضه شد و این نسخه بهبود یافته در تاریخ ابتدا در تاریخ 2015 برای کامپیوتر عرضه شد و سپس در 2019 برای Nintendo Switch, PlayStation 4, and Xbox One عرضه شد تا همه بتوانند این نسخه زیبا را تجربه کنند. مانند دیگر DOOM ها سبک اصلی این بازی هم Gore می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , ترسناک , تخیلی , فضایی , بقا , اول شخص می باشد. نسخه اورجینال این بازی نمره فوق العاده 87 را از منتقدان دریافت کرد اما این نسخه بهبود یافته نمره 67 را دریافت کرد. شما هم اگر طرفدار این سری بازی هستید می توانید نسخه آخر این بازی از سرورهای پر سرعت گیمباتو به صورت نیم بها دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید , و در سیاره مریخ خون این موجودات جهنمی را بریزید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی