logo.gamebato
بازی Final Fantasy VII در سبک اکشن, نقش آفرینی می باشد که داستان بازی شخصیت Cloud Strife را دنبال می‌ کند، یک مزدور که به
امتیاز:
3.9/5
بازی Final Fantasy VII در سبک اکشن, نقش آفرینی می باشد که داستان بازی شخصیت Cloud Strife را دنبال می‌ کند، یک مزدور که به یک سازمان اکو تروریستی ملحق

دانلود بازی Final Fantasy VII برای پی سی

Final Fantasy VII یک بازی ویدئویی در ژانر نقش‌ آفرینی و اکشن است که توسط Square برای مایکروسافت ویندوز ساخته شد. این هفتمین قسمت اصلی از سری بازی های فاینال فانتزی بوده که در ژاپن توسط Square منتشر شده است. داستان بازی شخصیت Cloud Strife را دنبال می‌ کند، یک مزدور که به یک سازمان اکو تروریستی ملحق می‌ شود تا یک شرکت بزرگ تحت کنترل جهان را از استفاده از جوهر حیات سیاره به عنوان منبع انرژی باز دارد. رویدادها کلود و متحدانش را به تعقیب سپیروث، یکی از اعضای سابق شرکت که به دنبال نابود کردن سیاره است، می‌ فرستند. در طول سفر، کلود با اعضای حزب خود، از جمله آریت گینزبورو، که راز نجات دنیای آنها را در اختیار دارد، دوستی نزدیک برقرار می کند.

final fantasy vii.banner1

با کمک یک کمپین تبلیغاتی بزرگ، بازی Final Fantasy VII یک موفقیت تجاری بود و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بیش از 13.3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. این بازی به عنوان یک بازی برجسته و به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و بهترین بازی های ویدیویی در نظر گرفته می شود. این بازی برنده جوایز متعدد بازی سال شد و منتقدان گرافیک، گیم پلی، موسیقی و داستان آن را ستودند، اگرچه بومی سازی اصلی انگلیسی آن مورد انتقاد قرار گرفت.

گیم پلی این بازی نقش آفرینی کامپیوتر Final Fantasy VII Remake Intergrade بیشتر با بازی های سری قبلی و بازی های نقش آفرینی ژاپنی قابل مقایسه است. این بازی دارای سه حالت بازی است: نقشه جهان، میدان، و صفحه نبرد.  بازیکنان کل دنیای Final Fantasy VII را بر روی یک نقشه جهان سه بعدی کاوش می کنند. نقشه جهان مملو از مناطقی است که بازیکن باید وارد آن شود، از جمله شهرها، محیط‌ ها و خرابه‌ ها. موانع طبیعی مانند کوه‌ ها، بیابان‌ ها و مناطق آبی, دسترسی پیاده به برخی مناطق را مسدود می‌کنند. با پیشرفت بازی، بازیکن وسایل نقلیه‌ ای دریافت می‌ کند که به عبور از این موانع کمک می‌ کنند. برای اولین بار در این سری، این حالت در فضای سه بعدی نمایش داده می شود. بازیکن می‌ تواند محیط را کاوش کند، با شخصیت‌ ها صحبت کند، داستان را پیش ببرد، و بازی‌ های رویدادی را در این حالت آغاز کند.  در حالت میدانی، بازیکن ممکن است مغازه ها و مسافرخانه ها را نیز پیدا کند. فروشگاه ها فرصتی برای خرید و فروش اقلامی فراهم می کنند که می توانند به Cloud و حزب او کمک کنند، مانند سلاح، زره و لوازم جانبی. اگر کاراکترها در مسافرخانه استراحت کنند، نقاط ضربه آنها به همراه هر گونه ناهنجاری که در طول نبردها رخ می دهد بازیابی می شود.

final fantasy vii.banner2

در ادامه داستان بازی اکشن کامپیوتری Final Fantasy VII در یک غار سه نفر با یک اژدها روبرو می شوند. در امتداد پایین صفحه نمایش آبی وجود دارد که سلامت، انرژی جادویی و زمان انتظار هر شخصیت را قبل از نوبت در نبرد نشان می دهد. صحنه نبرد با ابر، بارت و تیفا که با یک اژدها روبرو هستند. در این لحظه، بازیکن باید دستوری را برای اجرای Cloud انتخاب کند.

در فواصل زمانی تصادفی در نقشه جهان و در حالت میدانی و در لحظات خاصی از داستان، بازی وارد صفحه نبرد می شود. این صفحه نمایش شخصیت‌ های بازیکن را در یک طرف، دشمنان را در طرف دیگر قرار می‌ دهد و از سیستم «نبرد زمان فعال» (ATB) استفاده می‌ کند که در آن شخصیت‌ ها حرکت می‌ کنند تا زمانی که یک طرف شکست بخورد. آسیب (یا بهبود) وارد شده توسط هر یک از طرفین روی صفحه نمایش نشان داده می شود. شخصیت ها آمارهای زیادی دارند که اثربخشی آنها را در نبرد تعیین می کند. به عنوان مثال، نقاط ضربه تعیین می کند که چقدر می توانند آسیب ببینند، و جادو تعیین می کند که چقدر می توانند با جادوها آسیب وارد کنند. هر شخصیت روی صفحه دارای یک زمان سنج است. با پیشرفت بازی، دستورات تغییر می کنند و به شخصیت های بازیکن و تجهیزات آن ها بستگی دارد. دستورات ممکن است شامل حمله با سلاح، ریختن جادو، استفاده از آیتم ها، احضار هیولاها و سایر اقداماتی باشد که یا به دشمن آسیب می رساند یا به شخصیت های بازیکن کمک می کند.

final fantasy vii.banner3

Final Fantasy VII همچنین دارای دستورات قدرتمند و مختص شخصیت به نام Limit Breaks است که تنها پس از شارژ شدن یک سنج ویژه توسط حملات دشمن قابل استفاده است. پس از حمله، شخصیت ها ممکن است توسط یک یا چند “وضعیت” غیر طبیعی، مانند سم یا فلج، مبتلا شوند. این وضعیت ها و اثرات نامطلوب آنها را می توان با موارد یا توانایی های خاص حذف کرد. هنگامی که همه دشمنان شکست می‌خورند، نبرد به پایان می‌رسد و ممکن است بازیکن با پول، آیتم‌ ها و امتیازات تجربه پاداش بگیرد. اگر بازیکن شکست بخورد، بازی تمام شده است و بازی باید به آخرین نقطه ذخیره بازگردانده شود. هم اکنون می توانید لینک دانلود رایگان این بازی را از وب سایت گیمباتو دریافت کنید. با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی