logo.gamebato
شما می توانید عضو یک تیم خفن روح گیری شوید. در این بازی این یک بازی نامتقارن پنهان و جستجو است. این عنوان به شکل
امتیاز:
3.9/5
شما می توانید عضو یک تیم خفن روح گیری شوید. در این بازی این یک بازی نامتقارن پنهان و جستجو است. این عنوان به شکل واقعی نسبت به عناوین گذشته

Ghostbusters Spirits.Unleashed.banner1

داستان بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed در دنیای مدرن اتفاق می‌افتد، جایی که ارواح دوباره به زندگی برگشته‌اند و به تهدیدی برای شهر تبدیل شده‌اند. بازیکنان به عنوان یکی از دو گروه به دو دسته تقسیم می‌شوند: شکارچیان ارواح و ارواح. شکارچیان ارواح گروهی از بازیکنان به عنوان شکارچیان ارواح عمل می‌کنند که از تجهیزات ویژه برای شناسایی و به تله انداختن ارواح استفاده می‌کنند. هدف آن‌ها پیدا کردن و ضبط ارواح در یک محیط شهری است. بازیکنان دیگری به عنوان ارواح فعالیت می‌کنند. هدف آن‌ها این است که در یک زمان محدود، ارواح را آزاد کنند و مانع از شکار شدن خود توسط شکارچیان شوند. ارواح دارای قدرت‌های ویژه‌ای هستند که می‌توانند برای ایجاد هرج و مرج و جلوگیری از شکار شدن از آن‌ها استفاده کنند.

Ghostbusters Spirits.Unleashed.banner2

محیط‌های بازی شامل مکان‌های مختلف از جمله آپارتمان‌ها، ساختمان‌های تاریخی، و مکان‌های عمومی است که به هر کدام جنبه‌های خاصی از داستان و چالش‌های داخل بازی افزوده می‌شود. بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , یکی از قابلیت های خوب این بازی این است که به شما امکان سفارشی سازی شخصیت خود را می دهد. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را سفارشی‌سازی کنند، بنابراین هر یک از شکارچیان و ارواح ظاهری منحصربه‌فرد خواهند داشت. ماموریت‌های بازی شامل ماموریت‌های مختلفی است که بررسی، جستجو و شکار ارواح در مکان‌های مختلف را شامل می‌شود. درمجموع، Ghostbusters: Spirits Unleashed یک تجربه هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده برای طرفداران این فرنچایز و علاقه‌مندان به بازی‌های چندنفره با تم‌های ماوراء الطبیعه است.

Ghostbusters Spirits.Unleashed.banner3

بازی کامپیوتری Ghostbusters: Spirits Unleashed از اون دسته بازی ها است که می توانید فقط با یک ساعت بازی کردن می توانید حسابی خودتان را سرگرم کنید. این بازی را شرکت بازی سازی IllFonic ساخته و استدیو بازی سازی IllFonic Publishing آن را در تاریخ 19 اکتبر سال 2023 به بازار عرضه کرد. این کمپانی بازی سازی این بازی را به صورت گسترده برای تمامی کنسول های نسل هشتم , نهم و کامپیوتر عرضه کرده است. این بازی یک بازی در دسته Family Friendly می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , تیراندازی , ترسناک , تخیلی ,اول شخص می باشد. این بازی با استقبال خوب کاربران مواجه شد و نمره متوسط رو به بالایی دریافت کرده است. فقط چند کلیک موس تنها چیزی است که میان شما و این بازی قرار دارد ، از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو آن را دانلود کرده و سپس آن را به راحتی استخراج و نصب بکنید , در این شهر حسابی به شکار روح ها بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی