logo.gamebato
با شخصیت لوفی وارد یک ماجراجویی افسانه ای شوید , یک RPG کاملاً جدید در دنیای انیمه محبوب، ONE PIECE! به عنوان اعضای خدمه کلاه
امتیاز:
3.9/5
با شخصیت لوفی وارد یک ماجراجویی افسانه ای شوید , یک RPG کاملاً جدید در دنیای انیمه محبوب، ONE PIECE! به عنوان اعضای خدمه کلاه حصیری در یک ماجراجویی فوق

ONE.PIECE .ODYSSEY.banner1

بازی One Piece Odyssey بر اساس سری انیمیشن و مانگا معروف «وان پیس» ساخته شده است. در این بازی، بازیکنان با گروه موشکی (Straw Hat Pirates) به رهبری مانکی دی. لوفی همراه می‌شوند. خلاصه داستان بازی به این صورت است که گروه موشکی در حال ماجراجویی‌های جدید خود به یک جزیره مرموز و جادویی به نام «ووست» وارد می‌شوند. در این جزیره، آن‌ها با چالش‌ها و دشمنان جدیدی روبرو می‌شوند و باید برای بازگرداندن قدرت‌های خود و حل معماهای جزیره تلاش کنند. بازی شامل سیستم مبارزاتی نوبتی، Exploration و حل معما است و همچنین دارای شخصیت‌ها و دیالوگ‌های آشنا از سری اصلی است.

ONE.PIECE .ODYSSEY.banner2

در One Piece Odyssey، مانند انیمه هر شخصیت یک میوه ی شیطانی خورده اند و برای همین هر شخصیت دارای قابلیت های متفاوتی می باشد , از جمله لُوفی قدرت انعطاف‌پذیری و استفاده از میوه شیطانی گومو گومو، می‌تواند دشمنان را با قدرت ضربه زدن و حرکات خاصش غافلگیر کند. زورو مهارت‌های شمشیرزنی فوق‌العاده و توانایی‌های ویژه مرتبط با شمشیرهایش. نمی که توانایی کنترل آب را دارد که می‌تواند در حل معماها مفید باشد. سانجی که مهارت‌های فوق‌العاده در مبارزات نزدیک را دارد. دیالوگ ها در این بازی بسیار مهم هستند پیشروی در بازی همچنین به شدت وابسته به پیگیری داستان و دیالوگ‌هاست. با توجه به انتخاب‌ها و تعاملاتی که انجام می‌دهید، داستان تغییر می‌کند و عواقب مختلفی خواهد داشت. بازی ONE PIECE ODYSSEY یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , هر جزیره‌ و منطقه‌ای که بازیکن به آن وارد می‌شود، فرهنگی خاص و شخصیت‌های مخصوص خودش را دارد که بر روند داستان و پیشرفت بازی تأثیر می‌گذارد.با توجه به همه این عناصر، ONE PIECE ODYSSEY تجربه‌ای غنی و جذاب از دنیای «وان پیس» را برای بازیکنان فراهم می‌آورد.

ONE.PIECE .ODYSSEY.banner3

بازی کامپیوتری ONE PIECE ODYSSEY بسیار زیبا توانسته است از روی مانگا الهام بگیرد و کسانی که این انیمه رو دوست دارند رو راضی کند. این بازی را شرکت بازی سازی Bandai Namco Entertainment Inc ساخته است که خودش این بازی را در تاریخ 12 ژوئن سال 2023 به بازار عرضه کرد. این بازی به صورت بسیار گسترده برای Nintendo Switch, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows عرضه شد. این بازی توانسته از کاربران سایت استیم نمرات خوبی بگیرد و منتقدان نمره خوب 73 را به این بازی داده اند. سبک اصلی این بازی Turn-Based Combat می باشد و دیگر ژانرهای این بازی جهان باز , نقش آفرینی , ماجراجویی , مبارزه ای , فانتزی , سوم شخص می باشد. اگر شما یکی از طرفداران این انیمه هستید تعلل نکنید و همین الان از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده سپس آن را استخراج و نصب بکنید , و با گروه کلاه حصیری یک ماجراجویی افسانه ای بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی