logo.gamebato
بازی Ship of Fools همان طور که از اسمش پیداست در مورد یک مشت ابله در یک کشتی سرکش می باشد . دریانوردی کنید، توپ
امتیاز:
3.9/5
بازی Ship of Fools همان طور که از اسمش پیداست در مورد یک مشت ابله در یک کشتی سرکش می باشد . دریانوردی کنید، توپ ها را کنترل کنید و

دانلود بازی Ship of Fools برای کامپیوتر | گیمباتو

Ship of Fools یک بازی کمدی می باشد , شما در این بازی فرماندهی یک کشتی را بر عهده بگیرید اما نه هر کشتی ای , بلکه یک کشتی که پر از موجودات احمق می باشد.  بازی ویدئویی co-op و ماجراجویی است که در دنیایی فانتزی و رنگارنگ جریان دارد. همان طور که گفته شد در این بازی، بازیکنان به عنوان خدمه یک کشتی در حال سفر در دریاهای خطرناک و پر از موجودات عجیب و غریب ایفای نقش می‌کنند. هدف اصلی بازی نجات جزیره‌ها و مقابله با تهدیدات مختلفی است که در طول سفر با آن‌ها مواجه می‌شوند.

Ship.of .Fools .banner2

بازی Ship of Fools یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد ,  در این بازی بازیکنان باید با همکاری یکدیگر، کشتی را مدیریت کنند و منابع را بهینه استفاده کنند. هر بازیکن نقش خاصی در کشتی دارد، مانند ملوان، توپچی یا پزشک، و باید وظایف خود را به درستی انجام دهد. موجودات دریایی: در طول سفر، بازیکنان با موجودات دریایی مختلفی روبرو می‌شوند که هر کدام چالش‌ها و خطرات خاص خود را دارند. این موجودات می‌توانند از دشمنان خطرناک تا موجودات فانتزی و خنده‌دار باشند. شما در این بازی می توانید آزادانه به همراه خدمه ابله خود به جزایر مختلف سفر کنید و در هر جزیره با چالش‌ها و مأموریت‌های جدیدی روبرو شوید. این مأموریت‌ها می‌توانند شامل جمع‌آوری منابع، حل معماها و مبارزه با دشمنان باشند. محیط های این بازی بسیار متنوع می باشند و بسیار با هم متفاوت هستند سیستم عوض شدن آب و هوا این بازی نیز به زیبایی عمل می کند. Ship of Fools تجربه‌ای سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز را برای بازیکنان فراهم می‌کند که می‌توانند با دوستان خود به کاوش در دنیای فانتزی و پر از ماجراجویی بپردازند.

Ship.of .Fools .banner3

بازی کامپیوتری Ship of Fools که به فارسی معنای آن کشتی احمق ها می باشد , از اون دسته بازی های است که اگر آن را دانلود کنید می توانید با دوستان خود حسابی خوش بگذارنید. این بازی بامزه و مستقل را یک استدیو بازی مستقل به اسم Fika Productions ساخته و یک شرکت بازی سازی دیگر به اسم Team17 این بازی را در تاریخ 22 نوامبر سال 2022 برای پلتفرم های PS5 , Xbox S , Nintendo Switch و کامیپوتر عرضه کرد. سبک اصلی این بازی Roguelite و دیگر ژانرهای این بازی ماجراجویی , مبارزه ای , فانتزی , جهان باز می باشد. این بازی هم نمره قابل قبولی از منتقدان دریافت کرد هم کاربران استیم از خرید این بازی راضی بوده اند که یکی از اصلی ترین دلایل قیمت قابل قبول و بسیار خوب آن می باشد. شما هم اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید که در آن اوقات خوشی داشته باشید می توانید این بازی را فقط و فقط در یک پارت از سرورهای گیمباتو دانلود کرده و آن را به راحتی هر چه تمام تر نصب و اجرا بکنید , با این خدمه ی بامزه یک ماجراجویی حسابی بکنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Ship of Fools برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-66457-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs16/Ship.of.Fools/Ship.of.Fools.Launch.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی