logo.gamebato

Resident Evil PC به زودی همراه با نسخه های 2 و 3 منتشر می شود

Resident Evil PC به زودی همراه با پورت های RE2 و 3 منتشر می شود

اخیراً، گمانه زنی ها در مورد نسخه ی Resident Evil PC که به زودی منتشر می شود، افزایش یافته است و نسخه کلاسیک را از مرگ باز می گرداند. خب، به نظر می رسد که شایعات درست بوده اند، زیرا کپکام واقعاً یک بار دیگر بازی ترسناک نمادین خود یعنی رزیدنت اویل را در دسترس قرار داده است.

Resident Evil PC به زودی همراه با پورت های RE2 و 3 منتشر می شود

در حالی که بازی Resident Evil اصلی برای اولین بار در سال‌های اخیر روی پلتفرم کامیپوتر عرضه می‌ شود، باید گفت که در Steam در دسترس نیست. این بازی در واقع در Good Old Games منتشر شده است، همانطور که در پست اخیر این شرکت در X (توئیتر سابق) مشخص شده است. در حالی که این نسخه بازسازی شده کلاسیک 1996 نیست، صفحه فروشگاه GOG می گوید که این نسخه “سازگاری کامل با ویندوز 10 و ویندوز 11” داده شده است. اساساً مانند نسخه اصلی است، اگرچه چند امکان جدید به آن اضافه شده است، از جمله “بهبود رندر بازی DirectX” و “زمان بندی بهبود یافته کات سین ها” و موارد دیگر.  در پست دیگری در X، GOG همچنین گفته است که OG Resident Evil 2 و Resident Evil 3 نیز به زودی در دسترس خواهند بود. در حال حاضر، تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی وجود ندارد.

Resident Evil PC به زودی همراه با پورت های RE2 و 3 منتشر می شود

دیدن دوباره Resident Evil بر روی کامپیوتر شخصی زمان هیجان انگیزی برای طرفداران این عنوان افسانه ای ترسناک است، که با انتشار بازی های دوم و سوم این موضوع بیشتر شده است. تاکنون، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این یا هر یک از نسخه‌های بعدی به Steam راه پیدا خواهد کرد، وجود ندارد. رزیدنت اویل که به عنوان تاثیرگذارترین عنوان ترسناک بقا در تاریخ بازی های ویدیویی ثبت شده است، همچنان تا به امروز قدرتمند و مقام خود را حفظ کرده است. در حالی که Capcom به توسعه ورودی‌ های جدید و همچنین بازسازی نسخه‌ های قدیمی‌ تر ادامه می‌ دهد، خوب است که ببینیم این نسخه‌ های قدیمی کامپیوترهای شخصی جان تازه‌ ای پیدا می‌کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی