logo.gamebato
The Past Within تجربه همکاری جدید از Rusty Lake است! با کسی که قابل اعتماد می دانید بازی کنید: یکی در گذشته و دیگری در
امتیاز:
3.9/5
The Past Within تجربه همکاری جدید از Rusty Lake است! با کسی که قابل اعتماد می دانید بازی کنید: یکی در گذشته و دیگری در آینده. آنچه در اطراف خود

The.Past .Within.banner1

بازی The Past Within یک بازی دو نفره می باشد , شما باید در این بازی بین دو شخصیت گذشته یا آینده یکی رو انتخاب کنید و به حل معماها و پازل ها بپردازید. این دو شخصیت در زمان‌های متفاوت زندگی می‌کنند و هرکدام باید به تنهایی و در دنیای خودشان با چالش‌هایی روبه‌رو شوند. داستان بازی در نهایت به هم گره می‌خورد و بازیکنان باید با همکاری، معماها را حل کنند و به یک نتیجه مشترک دست یابند. 

دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر | گیمباتو

معماهای همکاری بازی به صورت همکاری بین دو بازیکن طراحی شده است، که یکی در زمان حال و دیگری در گذشته زندگی می‌کند. اگر هر دو در اول هر مرحله یک چیز را انتخاب کنند معماهای شما به هم گره می خورد و اگر انتخاب های شما متفاوت باشد روی هم تاثیر نمی گذارید. این بازی یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد ,  برای پیشرفت در داستان، بازیکنان باید اطلاعات و سرنخ‌هایی که در دنیای خود به دست می‌آورند را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. کاوش در دنیای دو زمانه هر بازیکن در یک واقعیت متفاوت بازی می‌کند و باید به جستجوی اشیاء و سرنخ‌های مهم بپردازد. بازی صحنه های سینماتیکی را دارد و از این نظر یک بالانس جالبی بین گیم و یک فیلم به وجود می آید. بازیکنان باید محیط‌ها را به دقت بررسی کنند و از توانایی‌های خاص خود استفاده کنند. حل معماها معماها شامل عناصر مختلفی از جمله منطق، تجارت، و تصویر ذهنی می‌شود. بازیکنان باید روح همکاری و ارتباط را حفظ کنند تا در نهایت به موفقیت برسند.

دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Past Within برای کامپیوتر , Nintendo Switch و برای گوشی های همراه , آیفون و اندروید عرضه شده است. این بازی سرگرم کننده برای کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه نشد. این بازی را شرکت بازی سازی Rusty Lake ساخته است و خودش این بازی را در دوم نوامبر سال 2022 به بازار عرضه کرده است. از سبک های اصلی این بازی می توان به Escape Room و  Point & Click می باشد و دیگر ژانرهای این بازی پازل , ترسناک , ماجراجویی , رازآلود , هیجان انگیز می باشد. نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است خوب رو به بالا می باشد و در سایت استیم نیز در حالت ((Very Positive)) قرار گرفته است. اگر به دنبال یک بازی کم حجم و در عین حال بسیار لذت بخش هستید , این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را استخراج و نصب کرده , و معماها را در گذشته و آینده حل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی