logo.gamebato
به وکیل تازه کار آپولو جاستیس و مربی او، فینیکس رایت افسانه ای، در این مجموعه 3 بازی بپیوندید! این عنوان دارای 16 قسمت (شامل
امتیاز:
3.9/5
به وکیل تازه کار آپولو جاستیس و مربی او، فینیکس رایت افسانه ای، در این مجموعه 3 بازی بپیوندید! این عنوان دارای 16 قسمت (شامل قسمت های قبلی فقط DLC)

دانلود بازی Apollo Justice: Ace Attorne برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Apollo Justice: Ace Attorney، شما نقش وکیل جوانی به نام آپولو جاستیس را ایفا می‌کنید که در تلاش است تا مشکلات حقوقی خود را حل کند و موارد مختلف را در دادگاه پیگیری کند. آپولو در تلاش است تا محقق وکیل معروف پیشین خود به نام کریستوف گافین را به عدالت بکشد و موارد عجیب و غریبی را در مورد پرونده‌های قدیمی او کشف می‌کند. او باید با استفاده از فهم و استدلال خود، حقایق را آشکار کند و به روشنی به میان آورد تا به یافتن حقیقت بپردازد.

دانلود بازی Apollo Justice: Ace Attorne برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Apollo Justice: Ace Attorney، شما بیشتر در دادگاه‌ها و صحنه‌های حقوقی فعالیت دارید و باید با استفاده از توانایی‌های حقوقی خود، شواهد و مدارک مختلف را بررسی و تحلیل کنید تا به حل پرونده‌ها برسید. بازی Apollo Justice: Ace Attorne یک بازی در ژانر جنایی برای کامپیوتر می باشد, شما می‌توانید ادله‌ها را جمع آوری کرده، شواهد را تحلیل کنید و با استناد به آنها، مدافع وکیل خود را حمایت کنید تا به اثبات بی‌گناهی موکل‌هایتان بپردازید. همچنین، با قرار دادن سوالات و استناد به ادله‌های جدید، قضیه را به سمت خودتان جلب کنید و به بهبود حالت موکل‌هایتان کمک کنید. از دیگر توانایی‌های شما در بازی می‌توان به پرسش و شنیدن گزاره‌ها، استدلال منطقی و آشکار کردن حقایق اشاره کرد. در کل، باید با توجه به ادله و شواهد موجود، با استدلال منطقی به حل معماها و پرونده‌ها بپردازید.

دانلود بازی Apollo Justice: Ace Attorne برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Apollo Justice: Ace Attorne متشکل شده از 3 گانه این بازی می باشد که به ترتیب در سال 2007 , 2013 و 2015 به بازار عرضه شده اند این بازی به صورت Point & Click و Visual Novel دنبال می شود و شما با کلیک کردن بر روی چیزهای مختلف و نگاه کردن به تصاویر بازی را جلو ببرید. این بازی را استدیو معروف و افسانه ای یعنی کپکام سازنده (Resident Evil) به توسعه داده است و خودش این بازی را در تاریخ 24 ژوئن سال 2024 به بازار عرضه کرده است. این بازی به صورت همزمان برای ویندوز و کنسول های نسل هشتم ارائه شده است. این بازی سرگرم کننده را هر زمانی که دوست داشتید از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن به صورت نیم بها دانلود کرده و در دادگاه از موکلین بی گناه خود دفاع کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی