دوست قابل اعتماد درمانگر. فضول به عنوان یک راننده تاکسی که در شیفت شب پاریس کار می کند، برای افراد مختلف چیزهای زیادی دارید. هدیه
دوست قابل اعتماد درمانگر. فضول به عنوان یک راننده تاکسی که در شیفت شب پاریس کار می کند، برای افراد مختلف چیزهای زیادی دارید. هدیه شما باعث می شود مردم

دانلود بازی Night Call برای کامپیوتر | گیمباتو

Night Call یک بازی تحقیق و گفتگو معمایی است که شما در آن نقش یک راننده تاکسی در شهر پاریس را ایفا می کنید. شما به عنوان یک راننده تاکسی باید بین مسافران خود، که هر کدام داستان و رازهای خود را دارند، یک قاتل را شناسایی کنید. با صحبت کردن با مسافران، جمع آوری اطلاعات، حل رمز و رازها و تصمیم گیری در مواجهه با تصمیم های دشوار، شما باید به دنبال قاتل بگردید و شهر را از ترس و وحشت نجات دهید.

دانلود بازی Night Call برای کامپیوتر | گیمباتو

Night Call یک بازی نوار عبور است که شما در آن نقش یک راننده تاکسی را بازی می‌کنید که باید در شهر پاریس به دنبال اثبات‌هایی برای یافتن قاتل یک سری از جنایتکاران باشید. بنابراین توانایی های شخصیتی مهمی که در این بازی باید داشته باشید عبارتند از: توانایی خوب در گفتگو: باید با مسافران خود به خوبی برقراری رابطه کرده و اطلاعات مورد نیاز برای حل پرونده‌ی خود را از آن‌ها دریافت کنید. تجزیه و تحلیل: باید اطلاعات و شواهد جمع‌آوری شده را تجزیه و تحلیل نموده و به دنبال ارتباط‌های پنهان بین آن‌ها بگردید. توانایی حدس زدن درست: در هنگام اعتراض به آگاهی‌ها، باید تصمیم‌های درستی بگیرید تا بتوانید شبیه به یک داستان‌نویس، تصمیم‌های عالی بگیرید. توانایی مدیریت زمان: باید بتوانید به خوبی زمان خود را مدیریت کرده تا بتوانید درست به تمام سرنخ‌ها پی ببرید و پیش‌بروید. 

دانلود بازی Night Call برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Night Call (تماس شبانه) یک بازی در سبک سیاه و سفید می باشد که شما را با رازآلود بودن خودش تا آخر درگیر نگه می دارد. شرکت های سازنده این بازی BlackMuffin و Monkey Moon می باشند و کمپانی بازی سازی Raw Fury آن را  در تاریخ 17 جوئن سال 2019 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی جنایی , رازآلود , شبیه سازی می باشد. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی سایت گیمباتو می توانید آخرین نسخه این بازی را فقط و فقط در یک پارت به صورت رایگان و نیم بها از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به دنبال قاتل افسانه ای پاریس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی