logo.gamebato
در این بازی پازل روایی برنده جایزه درباره مرگ، از دست دادن و سلامت روان، دیوراماها و ارتباطات پیچیده زندگی خود، و امواجی که همه
امتیاز:
3.9/5
در این بازی پازل روایی برنده جایزه درباره مرگ، از دست دادن و سلامت روان، دیوراماها و ارتباطات پیچیده زندگی خود، و امواجی که همه ما ایجاد می کنیم، تجربه

دانلود بازی The Almost Gone برای کامپیوتر | گیمباتو

شما در بازیThe Almost Gone نقش یک کودک را بازی می‌کنید که در حال کشف رازها و راه‌حل دادن معماهای مختلف در دنیای مرموز و خطرناک خود است. بازی حاوی داستانی تاریک و معنی‌دار است که از طریق انجام معماها و حل اسرار، شخصیت اصلی واقعیت‌های جهان خود را کشف می‌کند. گرافیک زیبا و محیط‌های دیدنی این بازی، تجربه‌ی گیمرها را ارتقا می‌دهد و تا انتهای بازی شما را به خود جذب خواهد کرد.

دانلود بازی The Almost Gone برای کامپیوتر | گیمباتو

assistant: در The Almost Gone، شما باید از طریق حل معماها و فعالیت‌های مختلف به سمت روند داستانی حرکت کنید. هر محیط در بازی شامل اتاق‌ها و اشیاء مختلفی است که باید با دقت بررسی کنید تا رازها و اسرار پنهان در هر مرحله را حل کنید. در هر مرحله با تقاطع داستان و بازی، به نقاط کلیدی از زندگی شخصیت اصلی دسترسی پیدا می‌کنید و باید با نقشه‌های مختلف و اشیاء قابل حرکت در آن‌ها، راه را به سمت پیشبرد داستان پیدا کنید.امکانات اصلی این بازی شامل  ۱. حل معماها و پیدا کردن رازهای پنهان در محیط بازی ۲. کشف داستان مرموز و جذاب به منظور روایت داستان اصلی 3. اعمال تصمیمات مهمی که روی پیشرفت داستان تأثیر می‌گذارد.

دانلود بازی The Almost Gone برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Almost Gone (تقریبا از درست رفته) توسط شرکت بازی Happy Volcano ساخته شده و وظیفه انتشار این بازی بر عهده ی Playdigious Originals بوده است این بازی یک بازی مستقل حساب می شود. این بازی با محوریت اصلی ژانر Point & Click می باشد , علاوه بر آن یک نوع بازی در ژانر رازآلود برای کامپیوتر می باشد. نمره نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کرده است همین طور این بازی کم حجم سرگرم کننده تونسته رضایت کاربران را به دست آورد. شما می توانید این بازی کم حجم را در یک پارت به صورت نیم بها از سرورهای گیمباتو دانلود و به راحتی نصب و اجرا بکنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی