logo.gamebato
همانطور که یک تمدن را در طول اعصار هدایت می کنید، مستقیماً به مدیریت سیارات خود بپرید. امپراتوری نهایی را در The Universim بسازید، نژاد
امتیاز:
3.9/5
همانطور که یک تمدن را در طول اعصار هدایت می کنید، مستقیماً به مدیریت سیارات خود بپرید. امپراتوری نهایی را در The Universim بسازید، نژاد جدیدی از بازی خدا که

دانلود بازی The Universim برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Universim در این بازی، شما به عنوان یک امپراتور باید به یک سیاره و جامعه‌ای که رونق داشته باشد رهبری کنید. بازیکنان باید منابع را مدیریت کرده، فن‌آوری‌های جدید را کشف و تحقیق کنند و رفاه و آینده اقتصادی، تکنولوژیکی و اجتماعی شهروندان خود را تضمین کنند. این بازی شامل عناصر فضاپیمایی، ساخت شهری و تعامل با جوامع دیگر نیز است. شما نژاد جدیدی از یک خدا در بازی برقرار می کنید که قرار است کنترل کامل چندین سیاره را برعهده داشته باشد.

دانلود بازی The Universim برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Universim که یک بازی جهان باز برای کامپیوتر می باشد , بله، در بازی The Universim شما باید به عنوان یک خدا ، کنترل یک سیاره و جامعه‌های آن را به دست بگیرید. شما می‌توانید با استفاده از قدرت خود، اتفاقات طبیعی را تغییر داده و برخی از ویژگی‌های کلاسیک خدایان را تجربه کنید. این شامل نازول بلاهای طبیعی، توجیه مردم، تعقیب موجودات بیگانه و حتی نابودی سیاره‌های دیگر می‌شود. اما تصمیمات شما نقش بسیار مهمی در پیشرفت و سرنوشت جامعه خود دارد. این بازی به شما امکان می‌دهد تا برای پیشرفت جامعه و سیاره‌های خود تلاش کنید و این تجربه جذاب را تجربه کنید.

دانلود بازی The Universim برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Universim را شرکت بازی سازی Crytivo ساخته و توسعه داده است و نسخه کامل این بازی را در تاریخ 22 ژانویه سال 2024 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی بقا , استراتژیک , جهان باز , شبیه سازی و فضایی می باشد. و یکی از لذت بخش ترین تجربه های بازی شبیه سازی در ژانر مربوط به فضا می باشد. پس سریعا این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و حس فرمانروای مطلق بودن را تجربه کنید و از سیاره خود محافظت کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی