logo.gamebato
یک فیلم ترسناک مشارکتی در مورد یافتن قمرهای متروکه برای فروش قراضه به شرکت.
امتیاز:
3.9/5
یک فیلم ترسناک مشارکتی در مورد یافتن قمرهای متروکه برای فروش قراضه به شرکت.

دانلود بازی Lethal Company برای کامپیوتر | گیمباتو

تو در بازی Lethal Company در نقش یک کارگر قراردادی برای یک شرکت قرارداشته می‌شوی که وظیفه‌ی تجمع قراضه از ماه‌های متروک صنعتی را داری. هدفت اینه که سهمیه‌ی سود شرکت رو برآورده کنی، وگرنه شرکت تو رو می‌کشه. تو با استفاده از یه جت اسکی بر روی سطح ماه‌های متروک حرکت می‌کنی و با استفاده از ابزارهای مختلف، قراضه‌ها رو جمع‌آوری می‌کنی. تو باید از دست موجودات خطرناکی که در ماه‌ها زندگی می‌کنند فرار کنی.

دانلود بازی Lethal Company برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Lethal Company که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد تنوع خوبی در محیط‌ها و موجودات داشته و هر منطقه هم محیط و موجودات منحصر به فرد خود را خواهد داشت. این تنوع باعث می‌شود که بازی هرگز خسته‌کننده نشود. بازی را می‌توانید در کنار دوستان خود هم تجربه کرده و با حداکثر سه بازیکن دیگر به صورت co-op بازی کنید. موارد دیگری که ممکن است در بازی وجود داشته باشد، مانند امکان بهبود جت اسکی یا ابزارهای دیگر برای جمع‌آوری قراضه‌ها همچنین، احتمالاً در بازی مهارت‌ها و قدرت‌های خاصی برای هر بازیکن وجود دارد که می‌توانند در انجام وظایف خود به شما کمک کنن.

دانلود بازی Lethal Company برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Lethal Company در تاریخ 23 اکتبر ماه در سال 2023 به صورت Early Access منتشر شد این بازی را کمپانی بازی سازی Zeekerss ساخته و توسعه داده است و خودش آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ترسناک , بقا , هیجان انگیز , دلهره آور , فضایی , ماجراجویی و اول شخص می باشد. این بازی که نظر بسیار مثبتی از کاربران دریافت کرده است یکی از بیشترین بازیکن های آنلاین به صورت همزمان در درون استیم را دارا می باشد. شما می توانید این آخرین نسخه کرک آنلاین این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و با دوستان به مکان های تاریک و مختلف برید و لذت ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی