دنیای هیجان انگیز The Expanse را در آخرین ماجراجویی Telltale، The Expanse: A Telltale Series، تجربه کنید. کارا گی را دنبال کنید که نقش خود
دنیای هیجان انگیز The Expanse را در آخرین ماجراجویی Telltale، The Expanse: A Telltale Series، تجربه کنید. کارا گی را دنبال کنید که نقش خود را در نقش کامینا درامر

The.Expanse A.Telltale.Series.banner1

بازی The Expanse از استودیو Telltale دوباره زنده شده و در دنیای هیجان‌انگیز آن بازی می‌شود. شما در نقش کارا گی، بازی کنینا درامر، در ماجراهای خطرناک و نامعلوم جهان عمل می‌کنید. جهان بازی در حال شورش است و درامر با انتخاب‌های سختی مواجه می‌شود. این ماجراجویی آخرین اثر تل‌تیل است و داستانی جدید و متفاوت ارائه می‌دهد که با سایر بازی‌های ویدیویی متفاوت است.

دانلود بازی The Expanse برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Expanse که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد ، شما در نقش کامینا درامر هستید، که افسر اجرایی کشتی آرتمیس است. وظیفه‌ی شما جمع‌آوری یک خدمه با روابط پرتنش و شخصیت‌های قدرتمند است. تصمیماتی سخت برای تعیین سرنوشت آنها پیش رو دارید. باید کشتی‌های غرق‌شده را کاوش کنید و از ویژگی‌هایی مانند راه‌رویی بر روی دیوارها و سقف‌ها با استفاده از چکمه‌های ماگ بهره‌برید. همچنین می‌توانید از پیشران‌های Zero-G برای حرکت در فضای خالی استفاده کنید و با اشیاء مختلف در جهان تعامل داشته و کاوش کنید.

دانلود بازی The Expanse برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Expanse: A Telltale Series یک بازی داستانی 5 قسمته می باشد که توسط استدیو Telltale ساخته شده و همین کمپانی بازی سازی این بازی را در ماه جولای سال 2023 به بازار عرضه کرد. نمره بسیار قابل قبولی نیز از منتقدان دریافت کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , درام و تخیلی می باشد. شما همین الان می توانید کامل ترین آپدیت این بازی را که هر 5 قسمت را به طور کامل دارد از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و از آخرین اثر کمپانی Telltale لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی