logo.gamebato
همانطور که ما این زباله های یخ زده را بررسی می کنیم، یک بار دیگر بدبختی رخ می دهد. از میان کولاک شدید، شعله ای
امتیاز:
3.9/5
همانطور که ما این زباله های یخ زده را بررسی می کنیم، یک بار دیگر بدبختی رخ می دهد. از میان کولاک شدید، شعله ای آسمان را روشن می کند

دانلود بازی We Were Here Together برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی We Were Here Together، به همراه همکار خود وارد دنیایی از معماها و ماجراجویی‌ها می‌شوید. شما در یک قلعه ترسناک گرفتار شده‌اید و تنها راه برای پیشروی، انجام مأموریت‌های پیچیده در داخل قلعه است. هیچ راه خروجی آسانی وجود ندارد و شما باید تصمیم بگیرید که آیا به شما خیانت شده است یا خیر. برای رسیدن به پاسخ، باید با هوش و استعداد خود به حل پازل‌های مختلف بپردازید.

دانلود بازی We Were Here Together برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی We Were Here Together بازی ماجراجویی کامپیوتر می باشد , نکات زیادی دارد که باید از طریق تجربه با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. ماجراجویی هیجان انگیزی در دنیای پر جنب و جوش ان جریان دارد و حتی المان‌هایی برای ترس شما تدارک دیده شده است.و باید به همراه هم زندانی‌های خود از قلعه قرار کرده و یک راز باستانی را کشف کنید. تنها چیزی که باید با آن شروع کنید، یک جفت واکی تاکی است.

دانلود بازی We Were Here Together برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر We Were Here Together که در سال 2019 منتشر شد , این بازی Total Mayhem Games را ساخته و همین کمپانی بازی سازی آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی پازل , ماجراجویی , رازآلود و ترسناک می باشد. نمره خوبی از منتقدان نیز دریافت کرده است و شما همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و با کار تیمی از این زندان مخوف فرار کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی