logo.gamebato
در Mark of the Ninja، متوجه خواهید شد که واقعاً یک نینجا بودن به چه معناست. شما باید ساکت، چابک و باهوش باشید تا در
امتیاز:
3.9/5
در Mark of the Ninja، متوجه خواهید شد که واقعاً یک نینجا بودن به چه معناست. شما باید ساکت، چابک و باهوش باشید تا در دنیایی از مناظر زیبا و

در Mark of the Ninja، متوجه خواهید شد که واقعاً یک نینجا بودن به چه معناست. شما باید ساکت، چابک و باهوش باشید تا در دنیایی از مناظر زیبا و انیمیشن های روان، حریفان خود را گول بزنید. علامت گذاری شده با خالکوبی های نفرین شده که به شما حس قوی می دهد، هر موقعیتی گزینه هایی را در اختیار شما قرار خواهد داد. آیا شما یک شبح ناشناخته، نامرئی، یا یک قاتل وحشیانه و خاموش خواهید بود؟

دانلود بازی Mark of the Ninja: Remastered برای PC | گیمباتو

ابزارها و تکنیک‌های جدیدی را که مناسب سبک بازی شما هستند ارتقا دهید و اهداف اختیاری را تکمیل کنید تا راه‌های کاملاً جدیدی را برای نزدیک شدن به بازی مد نظر خود باز کنید. داستان اصلی را تمام کنید تا حالت New Game Plus را با گزینه‌ها و چالش‌های بیشتر باز کنید.

دانلود بازی Mark of the Ninja: Remastered برای PC | گیمباتو

Mark of the Ninja یک بازی ویدئویی اکشن و مخفی کاری است که توسط Klei Entertainment توسعه یافته و توسط Microsoft Studios منتشر شده است. این بازی داستان یک نینجا بی نام و نشان در روزگار کنونی را دنبال می کند و درگیری بین سنت نینجاهای باستانی و فناوری مدرن را نشان می دهد. کات سین های بازی به سبک انیمیشن کارتونی صبح شنبه رندر می شوند. این بازی به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا رو از دست ندهید و همین حالا اون رو از لینک های موجود بر همین صفحه از گیمباتو دانلود کنید و از انجام و تجربه ی اون لذت فراوان ببرید.

دانلود بازی Mark of the Ninja: Remastered برای PC | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی