در بازی Whateverland در این ماجراجویی غیرخطی پر از مینی بازی ها و چالش ها، راه خود را از یک زندان جادویی بیابید. با افراد
در بازی Whateverland در این ماجراجویی غیرخطی پر از مینی بازی ها و چالش ها، راه خود را از یک زندان جادویی بیابید. با افراد کاریزماتیک Whateverlanders آشنا شوید، دزدی

Whateverland.banner1

در بازی Whateverland  باید دزدی کرده و با فریب کار خود را جلو ببرید. هر چه قدر که شخصیت خوبی بوده و به دیگران کمک کنید، بهتر می‌توانید تمام پایان مختلف بازی را کشف کرده و امتیازات بالایی هم برای ارتقای سلاح‌های خود داشته باشید. هر سطح از بازی را می‌توانید حداقل به دو روش مختلف تکمیل کنید. باید از افراد دزدی کرده یا به آن‌ها کمک کنید.

دانلود بازی Whateverland برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Whateverland که یک بازی ماجراجویی کامپیوتر می باشد , دیالوگ‌هایی در بازی وجود دارد که اطلاعات بیشتری در مورد جهان به شما خواهد داد. این دیالوگ‌ها شاخه‌ای غنی دارند که روی دیگر کاراکترها هم تاثیرگذار خواهند بود. ترتیب خاصی در فصل‌ها وجود ندارد و می‌توانید در صورت گیر کردن به سراغ فصل دیگری رفته و داستان متفاوتی را تجربه کنید. در مجموع ۱۹ مینی گیم هم داریم که ممکن است نتوانید همه آن‌ها را در این بازی کامل کنید.

دانلود بازی Whateverland برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Whateverland توسط شرکت بازی سازی Caligari Games ساخته شد و توسعه یافته است و کمپانی بازی سازی WhisperGames آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , فانتزی , پازل می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و انتخاب کنید که میخواهید آدم خوبی باشید یا با فریب کاری میخواهید کار خود را پیش ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی