logo.gamebato
یک بازی دوندگی سه بعدی سوم شخص با مرگ قطعی! یعنی نقطه ی چک پوینتی وجود ندارد و شما باید تمام مسیر را با یک
امتیاز:
3.9/5
یک بازی دوندگی سه بعدی سوم شخص با مرگ قطعی! یعنی نقطه ی چک پوینتی وجود ندارد و شما باید تمام مسیر را با یک جان ارزشمند خود طی و

با ALTF4 تبدیل به یک شوالیه دست و پا چلفتی شوید و بر تله ها غلبه کنید! اما راه رسیدن به پایان سهل و ساده نخواهد بود. آیا می‌توانید بر تله‌های مختلف و زمین‌های آزار دهنده سر راه خود غلبه کنید ؟! روش بازی کردن شما ساده است!! رفلکس (سرعت عکس العمل) های خود را آزمایش کنید! به یاد داشته باشید که در این بازی SAVE وجود ندارد!!

دانلود بازی ALTF4 برای کامپیوتر | گیمباتو

 این بازی پر از موسیقی پس زمینه ی هیجان انگیز و تله های آزار دهنده است! بعد از مدتی انجام و پرداختن به ALTF4 احساس می کنید دفعه بعد هر بار که شخصیت شما می میرد می توانید بهتر بازی کنید. تله های مختلف شما را به سمت مرگ سوق خواهند داد! تصور کنید غلبه بر آن تله ها و در نهایت پاک کردن بازی چه حس خوبی خواهد داشت! هنگامی که اولین موفقیت خود را دریافت کردید، چرا به دنبال تمام کردن یکباره بازی نباشید ؟!

دانلود بازی ALTF4 برای کامپیوتر | گیمباتو

ALTF4 یک بازی پلتفرمر سوم شخص است که نه تنها به عنوان یک بازی کامپیوتری محبوب و سرگرم کننده می باشد، بلکه برای بسیاری از آنهایی که قصد ساخت بازی های ویدئویی را دارند حاوی پیام بزرگی به نام “خلاقیت” است. ALTF4 به خوبی نشان داد که برای ساخت یک بازی مفرح و سرگرم کننده، نیازی به استودیو های عریض و طویل ، داستان نویس ، گرافیست و توسعه دهندگان متعدد نیست، و فقط اندکی خلاقیت برای رشد و دیده شدن کافی است. این بازی به این خاطر که بسیاری از بازیکنان آن بعد از چند بار شکست آن را خواهند بست، ALTF4 نام گذاری شده است ! ALTF4 را می توانید از طریق لینک های زیر به صورت رایگان و فشرده سازی شده از وبسایت گیمباتو دانلود و اجرا نمایید. این گوی ، و این میدان !

دانلود بازی ALTF4 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی