با اسکیت خود حرکاتی بی نقص و سینمایی را به نمایش بگذارید و در عین حال با اسلحه های گوناگون و قوی به جنگ با
با اسکیت خود حرکاتی بی نقص و سینمایی را به نمایش بگذارید و در عین حال با اسلحه های گوناگون و قوی به جنگ با اکتان ها بروید و نابودشان

دانلود بازی Rollerdrome برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اکشن کامپیوتری Rollerdrome سبک جدیدی را به دنیای بازی اضافه کرده است، چیزی که قبلا مانندش را ندیدیم. در این بازی شما نقش زنی را بازی خواهید کرد با اسکیت خود حرکاتی نمایشی را به اجرا میگذارد و در اجرای این حرکات بی نظیر، موجودات پلیدی به اسم اکتان ها که باعث تهدید او میشوند را با اسلحه های گوناگون از پا در می آورد.

Rollerdrome.banner1

در این بازی تیراندازی کامپیوتری Rollerdrome دو راه مختلف و جدای، ورزش با جنگ یکی میشوند و این بازی منحصر به فرد را تشکیل میدهند. در حالی که محیط بازی در حالت سوم شخص قرار دارد شما میتوانید با حرکاتی به سبک سینمایی و اسلوموشن اکتان ها را به راحتی نابود کنید. سرعت خود را افزایش دهید، به لبه سکو بروید، حرکتی بی نقص را اجرا کنید و سپس با هر اسلحه ای که دوست دارید به سمت دشمنانتان شلیک کنید. این بازی، داستان خطی خاصی را به دنبال ندارد و شما میتوانید تا دلتان میخواهد این موجودات پلید را نابود کنید.

Rollerdrome.banner3

این بازی هیجان انگیز و منحصر به فرد Rollerdrome توسط Roll7 ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Private Division توسعه یافته. برای تجربه ای متفاوت و حس کردن آدرنالین در خونتان همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و از کشتن اکتان ها به سبکی متفاوت لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی