logo.gamebato
بازی Project Warlock در مورد قهرمانی به نام وارلاک است که قسم خورده تا پای جان در برابر دشمنان بجنگد و شما در نقش وارلاک از همان ابتدای بازی با تعداد زیادی از نیروهای شر روبرو می شوید که باید با طی مراحل مختلف به مخفی گاه آنها نفوذ کنید. شما می توانید دشمنان را منجمد کرده و یا با تبر تکه تکه کنید و در مراحل بالای بازی میتوانید توانایی خود را افزایش داده و از آیتم ها مختلفی که در محیط بازی مخفی شده است، با کاوش در محیط بازی می توانید آنها را یافته و استفاده کنید.
امتیاز:
3.9/5
بازی Project Warlock در مورد قهرمانی به نام وارلاک است که قسم خورده تا پای جان در برابر دشمنان بجنگد و شما در نقش وارلاک از همان ابتدای بازی با تعداد زیادی از نیروهای شر روبرو می شوید که باید با طی مراحل مختلف به مخفی گاه آنها نفوذ کنید. شما می توانید دشمنان را منجمد کرده و یا با تبر تکه تکه کنید و در مراحل بالای بازی میتوانید توانایی خود را افزایش داده و از آیتم ها مختلفی که در محیط بازی مخفی شده است، با کاوش در محیط بازی می توانید آنها را یافته و استفاده کنید.

دانلود رایگان بازی Project Warlock برای ویندوز و پی سی

بازی Project Warlock یک بازی تیراندازی است که توسط شرکت Buckshot Software در سال 2018 توسعه یافته و کمپانی Gaming Company آن را برای پلتفرم پی سی منتشر کرده است. این بازی در مورد قهرمانی به نام وارلاک است که قسم خورده تا پای جان در برابر دشمنان بجنگد و شما در نقش وارلاک از همان ابتدای بازی با تعداد زیادی از نیروهای شر روبرو می شوید که باید با طی مراحل مختلف به مخفی گاه آنها نفوذ کنید. شما می توانید دشمنان را منجمد کرده و یا با تبر تکه تکه کنید و در مراحل بالای بازی میتوانید توانایی خود را افزایش داده و از آیتم ها مختلفی که در محیط بازی مخفی شده است، با کاوش در محیط بازی می توانید آنها را یافته و استفاده کنید.

دانلود بازی Project Warlock  برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی اکشن کامپیوتر و جنگی اولین چیزی که جلب توجه می کند این است که هر کجای بازی کشته شوید به ابتدای بازی برمی گردید. در درجه های سختی متوسط و بالا هم مانند بازی های قدیمی تعداد جان مشخصی دارید و در  صورتی که تمام جان های خود را از دست بدهید گیم اور می شوید. البته در پایین ترین سطح درجه سختی خبری از این موضوع نیست و دشمنان با چند ضربه کوچک و راحت می توانند شما را از پا در آورند. گیم پلی سریع و هیجان انگیز این بازی باعث می شود کاربران از این سبک بازی نهایت لذت را ببرند بخصوص که جادو هم بخشی از مبارزات این بازی است و تنها به سلاح های گرم موجود در بازی محدود نیستید.

دانلود بازی Project Warlock  برای کامپیوتر | گیمباتو

گیم پلی این بازی تیراندازی کامپیوتری اول شخص، نقش آفرینی را هم به عناصر این بازی اضافه کرده است و این بازی در 5 جهان متفاوت جریان دارد و شامل 40 اسلحه متفاوت می شود. یکی از نقاط قوت این بازی کارگاهی بنام Warlock workshop است که نقش یک خانه امن را بازی میکند و پس از پایان هر مرحله می توانید وارد این کارگاه شوید و سطح سلاح و جاودی خود را ارتقا دهید. گان پلی این بازی حس شوترهای کلاسیک را به شما می دهد و باید به آن بخش ها، آیتم ها و راه های مخفی را اضافه کرد که بر جذابیت این بازی می افزایند. یکی دیگر از نقاط قوت بازی لوکیشن های آن است که شامل 5 لوکیشن می شود که عبارتند از قرون وسطی، قطب، محیط صنعتی، مصر و جهنم.

در واقع وارلاک ماموریت دارد شر و بدی را از این چهار منطقه دور کند و نهایتا با شیطان اصلی در جهنم روبرو شود. این بازی پر از اتاق های مخفی، اسلحه های ویژه پنهان شده، کلیدهای اسرار آمیز و اسانسورهایی است که راه شما را به محیطهای ناشناخته باز می کند. بیش از 40 نوع اسلحه و 8 نوع جادوی قدرتمند موجود در این بازی به شما کم کمک می کند تا با کسب امتیازهای لازم به ارتقای شخصیت خود بپردازید. شما در این بازی به بیش از 60 مرحله دسترسی خواهید داشت که این مراحل از پایگاهی در قطب جنوب شروع می شود و در شن زارهای مصر به پایان می رسد. در بخش موسیقی تیم سازنده سنگ تمام گذاشته و باعث می شود گیمر غرق جذابیت بازی شود.

دانلود بازی Project Warlock  برای کامپیوتر | گیمباتو

62 آهنگ متن فوق العاده این بازی که با گیم پلی و فضای کلاسیک آن بخوبی هماهنگ است یکی از جذابیت های قابل توجه این بازی می باشد. اگر طرفدار بازی های شوتر کلاسیک هستید ما به شما این بازی مهیج با امکان ارتقا سلاح ها، لوکیشن های متفاوت و موسیقی بی نظیر را پیشنهاد می کنیم. این بازی هیجان انگیز را می توانید از گیمباتو و بصورت رایگان دانلود کنید.

نسخه v1.0.5.20 Razor1911 (GOG)
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.73GB Download
نسخه v1.0.5.20 FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 929MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای سنین زیر 18 سال مناسب نمی باشد

دارای امتیاز میانگین 78 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5 2400 or AMD X8 FX-8350 Intel Core i3 3220 or AMD X8 FX-8120 CPU
GeForce GTX 1050 (2GB) or AMD Radeon RX 480 GeForce GTX 560 (1GB) or AMD Radeon HD 6950 VGA
8GB 4GB RAM
3GB 3GB HHD
Windows 10 Windows 7 / 8 / 10 OS
DirectX 10 DirectX 10 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی