هنک خرسی خوش قلب و مهربان است که در جنگل مشغول بازی کردن با دوستان خود بود که چشمش به کلبه ای متروکه بر می
هنک خرسی خوش قلب و مهربان است که در جنگل مشغول بازی کردن با دوستان خود بود که چشمش به کلبه ای متروکه بر می خورد و باعث می شود،

دانلود بازی Bear and Breakfast برای PC | گیمباتو

در بازی Bear and Breakfast هنک خرسی مهربان و خوش قلب است که وقتی در جنگل با دوستانش مشغول بازی بود، کلبه ای متروکه دید و ایده ای به ذهنش رسید. او میخواهد آنجا را به اقامتگاهی شیک و رستورانی با غذا های خوشمزه برای صبحانه تبدیل کند. شما در نقش هنک مهربان بازی خواهید کرد و در این مسیر سرگرم کننده همراه او خواهید بود.

دانلود بازی Bear and Breakfast برای PC | گیمباتو

بازی Bear and Breakfast یک بازی فانتزی کامپیوتری است که شما با ساختن اقامتگاهی زیبا برای خود بیزینسی سالم راه اندازی می کنید. باید از نقطه صفر شروع کنید و آنجا را به کمک دوستان خود بسازید. سپس نقشه ای از محیط اطراف پیدا خواهید کرد که بسیار کمکتان می کند، میتوانید به همه جای نقشه بروید و وسیله مورد نیاز خود را بخرید. هر اتاق اقامتگاهتان را شخصی سازی کنید و نیاز های مشتریانتان را بر طرف کنید تا رضایتشان را بدست بی آورید. این کار باعث می شود که مشتریان بیشتری به اقامتگاه شما بیایند و در رستوران شما غذا سفارش دهند. در طی بازی برای جمع آوری وسایل مورد نیاز خود، میتوانید خط داستانی بازی را پیش بگیرید و اقامتگاه خود را تکمیل تر کنید.

دانلود بازی Bear and Breakfast برای PC | گیمباتو

این بازی ماجراجویی کامپیوتری Bear and Breakfast توسط تیم بازی سازی Gummy Cat ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Armor Games Studios به بازار عرضه شده است. این بازی محبوب و سرگرم کننده را میتوانید همین حالا از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و در کنار هنک مشغول ساختن و شخصی سازی کردن اقامتگاه خود شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی