logo.gamebato

کشتن لیگ عدالت با تفنگ داران Suicide Squad

کشتن لیگ عدالت با تفنگ داران بازی Suicide Squad | گیمباتو

کشتن لیگ عدالت با تفنگ داران بازی Suicide Squad | گیمباتو

مدتی است که انتظارات برای بازی بعدی Rocksteady، یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League زیاد و پیش بینی این بازی بحثی داغ شده است. در بازی بازیکنان کنترل گروه افراد بد را در دست می گیرند، زیرا مجبور می شوند با بزرگان واقعی دنیای کمیک های DC، از فلش گرفته تا سوپرمن، مبارزه کنند.

Rocksteady رسما بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را تا 2 فوریه 2024 به تعویق انداخته است، یعنی چند ماه بعد از تاریخ قبلی آن، 26 می 2023. این ممکن است برای بسیاری ناامید کننده باشد، اما ظاهراً این تاخیر با هدف صیقل دادن بازی انجام شده پس میتوانیم انتظار بازی کامل تری را داشته باشیم. همچنین این اولین تاخیر بازی نیست. این بازی ابتدا برای سال 2022 برنامه ریزی شده بود، سپس تا می 2023 به تاخیر افتاد و حالا به فوریه ی 2024 موکول شد.

Suicide Squad: Kill the Justice League را روی چه پلتفرم هایی میتوان بازی کرد؟

این یک تجربه نسل جدید است، بنابراین شما فقط می‌توانید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را روی پلی‌استیشن 5، ایکس ‌باکس سری X/S یا رایانه‌های شخصی بازی کنید. این باید به این معنی باشد که ما تصاویری چشمگیر به همراه صدای فراگیرتر و حس مقیاس وسیعی که توسط سخت افزار جدیدتر ممکن می شود، دریافت خواهیم کرد.

ما چند نگاه اجمالی از Suicide Squad: Kill the Justice League در قالب انواع تریلر داشته ایم. اولین تریلر این بازی در آگوست 2020 منتشر شد. این ی تریلر CGI بود، بنابراین نمی ‌توانیم چیز زیادی از بازی را بر اساس آن بفهمیم، اما این تریلر روشی که Rocksteady دنبال می ‌کند را با لحظات عجیب و غریب و خنده‌دار به نمایش گذاشت. سپس، در اکتبر 2021، ما یک تریلر بسیار جامع تر دریافت کردیم که داستان بازی و دسته ای از دشمنانی را که در طول آن با آنها خواهیم جنگید را به نمایش گذاشت. در دسامبر 2021 یک تریلر واقعی از گیم پلی بازی دریافت کردیم که در آن نگاهی سریع به نحوه کنترل هر یک از چهار شخصیت بازی در تلاش برای مبارزه با فلش داشت. در سال 2022 چیز زیادی به دست نیاوردیم، اما درست در پایان سال، بازی با یک تریلر جدید و تکان دهنده که یکی از اهداف جوخه، بتمن، را آشکار می کرد، در The Game Awards به نمایش گذاشته شد. این تریلر تأیید می‌کند که کوین کانروی نمادین، صداپیشگی بروس وین را قبل از مرگش در سال 2022 انجام می ‌داد و در حقیقت این یکی از آخرین بازی‌های او در این نقش بود.

کشتن لیگ عدالت با تفنگ داران بازی Suicide Squad | گیمباتو

از بازی چه میدانیم؟

از تریلرهایی که تاکنون منتشر شده است، در واقع می توان یک ایده کاملاً واضح از داستان ایجاد کرد. همانطور که در فیلم ‌ها و کمیک ‌هایی که با همین نام وجود دارد گفته شده، ضد قهرمانان ما از زندان توسط آماندا والر استخدام می ‌شوند و اگر بخواهند توسط حشرات کاشته شده در گردنشان کشته نشوند، مجبور به انجام دستورات او هستند. چهار عضو تیم ددشات، کاپیتان بومرنگ، هارلی کویین و کینگ شارک هستند که هر کدام انگیزه و رویکرد خاص خود را دارند. تلاش آنها برای کار با هم به عنوان یک تیم بدون شک بخش بزرگی از پیچ و خم داستان خواهد بود. این بار به نظر می رسد که Brainiac شخصیت بد بزرگ است و به نوعی توانسته است اعضای لیگ عدالت را آلوده یا کنترل کند. در تریلرهای مختلف، تصاویری واضح از The Flash، Superman، Wonder Woman، Green Lantern و Batman داشته ایم. به هر حال، بازی در همان دنیایی است که سایر بازی‌های Arkham هستند! همچنان می دانیم که داستان بازی در متروپلیس جریان دارد که به عنوان پایتخت دنیای DC شناخته می شود.

با توجه به آنچه Rocksteady تا به حال گفته و نشان داده است، Suicide Squad: Kill the Justice League بر اساس هر چیزی که بازی های Batman Arkham را بسیار عالی کرده است ساخته می شود (تا الان با چهار شخصیت برای بازی). هرکدام از این شخصیت ها مجموعه حرکاتی خواهند داشت که به تنهایی وسیع ‌تر و پیچیده‌تر از بتمن است، به این معنی که فرصت‌ های زیادی برای تست کردن در حین حرکت و تکمیل کردن  مأموریت ‌ها و اهداف در دنیایی که شبیه به نسخه جهان باز متروپلیس است وجود دارد.

در نهایت در اواخر فوریه 2023 نگاهی به گیم پلی ای توسعه یافته و واقعی داشتیم. این به ما گزینه های تحرکی را نشان می دهد که هر شخصیت به آن می بالد و تأیید می کند که هر چهار نفر از سلاح گرم در کنار حرکات و توانایی های منحصر به فرد خود استفاده می کنند. شما می ‌توانید به تنهایی بازی کنید و بین شخصیت‌ها به دلخواه خود جا به جا شوید، در حالی که ربات ‌ها سه نفر دیگر را کنترل می‌ کنند، یا با 3 نفر از دوستانتان با سیستم Drop-in Drop-Out بازی کنید. این سیستم در کل بازی صدق می‌کند، بدون اینکه بخش‌ هایی روی یک شخصیت خاص یا چند نفره یا تک نفره قفل شده باشد، که واقعاً هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. اما هنوز نمی دانیم که آیا این چند نفره بازی کردن با چند پلتفرم مختلف خواهد بود یا خیر.

در ژانویه 2023، یک تصویر لو رفته از یک بیلد آزمایشی در 4chan منتشر شد که منوهای مختلفی از بازی، از جمله Battle Pass و چندین ارز درون بازی را نشان می ‌داد. ما اکنون می دانیم که یک Battle Pass وجود خواهد داشت، اما این صرفاً برای اقلام تزیینی خواهد بود.

من نمی گویم که Suicide Squad: Kill the Justice League شاهکار بعدی Rocksteady در سطح Arkham خواهد بود، اما معتقدم تجربه ی لذت بخش تری از Gotham Knights یا Avengers خواهد بود. با صرف نظر از برداشت منفی از بازی که توسط بسیاری منتشر می شود، بازی به نظر سرگرم کننده است. به نظر می رسد دویدن در اطراف یک کلان شهر جهان باز و نبرد با دشمنان با استفاده از مجموعه ای از سلاح ها، یک گیم پلی بسیار جذاب تری از آن چیزی است که مردم از آن می گویند. مطمئنا، بازی هنوز هم می تواند بد باشد، اما امیدوارم که با استقبال عمومی مطلوبی روبه رو شود و لایق آن نیز باشد.

کشتن لیگ عدالت با تفنگ داران بازی Suicide Squad | گیمباتو

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی