logo.gamebato
جنگ برای چندین دهه در سراسر سرزمین بیداد می کرد. جادوگران در اقدامی ناامیدانه برای پایان دادن به همه چیز، The Cataclysm را تحریک کردند.
امتیاز:
3.9/5
جنگ برای چندین دهه در سراسر سرزمین بیداد می کرد. جادوگران در اقدامی ناامیدانه برای پایان دادن به همه چیز، The Cataclysm را تحریک کردند. توپ های عظیم جادوی خالص

دانلود بازی The Last Spell برای پی سی | گیمباتو

The Last Spell یک بازی نقش آفرینی کامپیوتر تاکتیکی است که در آن بازیکنان به عنوان The Commander گروه کوچکی از قهرمانان به صورت تصادفی را کنترل می کنند که از یک شهر در برابر انبوهی از ارواح دفاع می کنند. این بازی به طور هدفمند دارای یک عدم تعادل تاکتیکی نامتقارن است، به این صورت که بازیکن با سه قهرمان شروع می کند اما باید با صدها دشمن مرده مبارزه کند. بازیکنان ابتدا باید آموزشی را تکمیل کنند که در آن از شهر سوامپفورت دفاع کنند. با این حال، پس از آموزش، بازیکنان از یک نقشه جهان برای انتخاب شهر مورد نظر خود برای دفاع استفاده می‌کنند (به عنوان مثال، Gildenberg، Lakeburg، Glenwald، Elderlitch).

دانلود بازی The Last Spell برای PC | گیمباتو

The Last Spell در یک دنیای فانتزی تاریک و پسا آخرالزمانی که توسط جنگ و جادو ویران شده است اتفاق می افتد. پس از قرن ها مبارزه، یک جادوگر آشفته طلسمی را کشف می کند که قادر است کل شهرها را نابود کند. جادوگر شهر گلینتفین را طلسم می‌کند، آن را در شعله‌های بنفش فرو می‌برد و همه زندگی از جمله اعضای خانواده سلطنتی را از بین می‌برد. به نوبه خود، جادوگران خانواده سلطنتی در مورد چگونگی انجام این طلسم ویرانگر تحقیق می کنند و سپس شروع به استفاده از آن در شهرهای مجاور می کنند.

دانلود بازی The Last Spell برای کامپیوتر | گیمباتو

The Last Spell یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی و سرکشانه می باشد که توسط استودیوی فرانسوی Ishtar Games (که قبلاً با نام CCCP شناخته می شد) توسعه یافته و توسط The Arcade Crew منتشر شده است. این بازی در ژوئن 2021 در Steam در دسترس قرار گرفت. نسخه نهایی بازی در 9 مارس 2023 همزمان با عرضه نسخه های کنسولی برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد. این بازی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، چینی و ژاپنی موجود است. به روز ترین نسخه ی کرک آنلاین منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک مستقیم دانلود زیر با بالاترین سرعت ممکن در اختیار شما کاربران وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا در هر زمان بتوانید به آن دسترسی داشته و به آسانی آن را نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی