logo.gamebato

زه کمانتان را بکشید که State of Decay 3 در راه است

زه کمانتان را بکشید که State of Decay 3 در راه است | گیمباتو

زه کمانتان را بکشید که State of Decay 3 در راه است | گیمباتو

در حالی که اشتیاق به بازی ای پر از زامبی در جهان به اندازه چند سال پیش رایج نیست، ما همچنان در آینده شاهد یک بازی در دنیای زامبی ها هستیم. Undead Labs در حال ساخت سومین قسمت سری State of Decay است. در این بازی مطمئناً گروهی از بازماندگان در مقابل انبوهی از اجساد سرگردان هستند و در تلاش برای بازسازی در دنیایی بی ‌رحم هستند. هر ورودی از این مجموعه تاکنون شامل عناصر اکشن-ماجراجویی، بقا-ترسناک، مخفی کاری، نقش آفرینی و عناصر استراتژی بوده است که ژانرها را در یک تجربه جالب بازسازی تمدن و سر بریدن زامبی ها ترکیب کرده است.

ما هنوز جزئیات زیادی در مورد اینکه State of Decay 3 چه شکلی خواهد بود نداریم، اما در حال جستجوی زمین های بایر برای یافتن هر خبری بوده ایم. این قطعاً یکی از مورد انتظارترین بازی‌های Xbox Series X است. در اینجا همه چیزهایی که در مورد State of Decay 3 می دانیم را ذکر می کنیم.

تاریخ انتشار

نه Undead Labs و نه مایکروسافت تاریخ انتشار State of Decay 3 را اعلام نکرده اند، به این معنی که مدتی طول می کشد تا دنباله مورد انتظار را ببینیم. هنگامی که تریلر معرفی سینمایی در رویداد Xbox Games Showcase در جولای 2020 منتشر شد، Undead Labs اعلام کرد که بازی در مراحل اولیه پیش تولید است. طبق گزارش‌ها، Undead Labs قبل از اینکه توسعه‌ دهندگان احساس کنند آماده این کار هستند، برای انتشار یک تریلر اعلامی تحت فشار قرار گرفتند. گزارش تحقیقاتی مارس 2022 از Kotaku، تغییر فرهنگ گسترده Undead Labs را پس از تصاحب آن توسط مایکروسافت در سال 2018 نشان می‌ دهد که منجر به اتهامات سوء مدیریت، فرسودگی شغلی و زن ‌ستیزی شده است.

طرفداران امیدوار بودند که در طول نمایشگاه Xbox و Bethesda Games 2022 نگاه جدیدی به State of Decay 3 بیابند، اما اصلاً به آن اشاره نشد. همچنین هیچ خبر جدیدی از استودیو در هیچ رویداد بازی دیگری در سال 2022 یا تا کنون در سال 2023 منتشر نشده است. به نظر می رسد که پروژه هنوز در مرحله پیش تولید است و وضعیت در Undead Labs برای انتشار به این زودی ها خوب نیست. در همین حال، Undead Labs به پشتیبانی از State of Decay 2 که اولین بار در سال 2018 منتشر شد، با به ‌روزرسانی‌های نسبتاً منظم ادامه داده است.

پلتفرم ها

State of Decay 3 که توسط Xbox Game Studios منتشر می شود، برای Xbox Series X، Series S و PC در دسترس خواهد بود. بعید است که بازی در بازه زمانی منتشر شود که بازی‌ های جدید هنوز بر روی کنسول ‌های این نسل عرضه می ‌شوند.

اولین و تنها نگاه ما به State of Decay 3 اعلامیه سینمایی منتشر شده توسط مایکروسافت در جولای 2020 است. اگرچه هیچ جزئیات داستان یا گیم پلی در تریلر وجود ندارد، هنوز مقداری برای باز کردن وجود دارد.

تریلر این بازی، یک بازمانده زن تنها را نشان می دهد که تلاش می کند در یک محیط سرد و خصمانه زنده بماند (طرفداران بر اساس مناظر، مکان بازی را می توانند آلاسکا، کلرادو، وایومینگ یا کانادا پیشنهاد کنند). بازمانده در حال تیز کردن پیچ های چوبی برای کمان خود در کنار آتش، چیزی را در جنگل اطراف می شنود. چشمان سفید نافذی در تاریکی ظاهر می شوند و به انسان تنها خیره می شوند. بازمانده به جای شلیک کمان پولادی خود، فرار یا حداقل خاموش کردن آتش خود برای کمتر دیده شدن، کاری را انجام می دهد که به همه ما آموزش داده شده است که در یک سناریوی آخرالزمان زامبی انجام ندهیم – او بر سر هر چیزی که او را شکار می کند فریاد می زند، نه از روی ترس، اما به ظاهر برای ترساندن آن. و فریادش کار می کند! هر چه میخواست در محل کمپ او بخزند فرار می کند. اما آن چه بود؟ در هر ورودی قبلی State of Decay، ایجاد سر و صدا یک اشتباه مطلق است. هر چه سر و صدای بیشتری ایجاد کنید، زامبی های بیشتری شما را تعقیب می کنند، فریاد می زنند و متحدان مرده بیشتری را در طول راه فرا می خوانند.

بعداً در تریلر کوتاه، بازمانده ردی از خون را در برف پیدا می کند و شروع به ردیابی کسی یا چیزی که زخمی شده است می کند. او که به کمان پولادی خود خیره شده است، لاشه گرگی را می بیند که توسط آهوی زامبی شده خورده می شود – تمام سمت راست صورتش کنده شده و پوسیده شده است. پس از ضرب و شتم، آهو فریاد هولناکی می زند و تریلر ناگهان به پایان می رسد. آیا زامبی ها کافی نبودند؟ حالا باید با حیوانات زامبی هم مقابله کنیم؟ ما امیدواریم که ارتقاء سلاح های قابل توجه تری از کمان پولادی ساده نشان داده شده در تریلر وجود داشته باشد چرا که به تمام قدرت آتشی که می توانیم پیدا کنیم نیاز خواهیم داشت.

زه کمانتان را بکشید که State of Decay 3 در راه است | گیمباتو

گیم پلی

ما هنوز جزئیات خاصی از گیم پلی بازی نداریم، اما فرض می کنیم که هسته State of Decay 3 بسیار شبیه نسخه های قبلی خود باشد. با کنترل جامعه کوچکی از بازماندگان، بازیکنان برنامه ای برای زنده ماندن، پیدا کردن سایر افراد گمشده برای استخدام در جامعه خود، و نابود کردن Plague Hearts میریزند.

چند مورد از چیزهایی که طرفداران برای اصلاحات انتظار دارند عبارتند از: سیستم ساخت پایه بازی (که در State Of Decay 2 کمی بد بود)، توسعه بیشتر شخصیت ها و گزینه های سفارشی سازی قوی تر برای سلاح ها، ماشین ها، لباس ها و غیره. در حالی که شخصیت های State Of Decay 2 داستان‌های پس ‌زمینه زیادی برای به اشتراک گذاشتن داشتند و تک ‌لاین‌ های عجیب و غریبی داشتند که به آن ‌ها کمی حس واقعی بودن می ‌داد، عملاً هیچ تغییری در شخصیت‌ها در طول بازی وجود نداشت و موارد بسیار کمی بود که شخصیت‌ها به طور جدی به هم پیوند خوردند. اگر یکی از اعضای قدیمی جامعه توسط یک زامبی ولگرد آلوده یا کشته شود، بقیه خدمه برای یک روز یا بیشتر روحیه ضعیفی خواهند داشت و شاید یک جمله ناراحت کننده بگویند، اما پس از آن دوباره به کار باز می گردند و انگار نه انگار که یکی از آن ها زامبی شده! این زمینه است که بسیار جای کار دارد و میتواند روح و وجهه ی جدیدی به بازی ببخشد.

همانطور که گفته شد، این اولین بار است که بازی های State of Decay به طبیعت وحشی منتقل می شوند. با توجه به عناصر بقای بازی ها، این بدان معناست که قسمت سوم می تواند آب و هوا را به عنوان یک عامل کلیدی ببیند و ممکن است بر نحوه ساخت یا گرم شدن پناهگاه ها نیز تأثیر بگذارد.

در پادکست اخیر، مت بوتی، رئیس استودیوی بازی‌سازی ایکس‌ باکس، فاش کرد که State of Decay 3 در Unreal Engine 5 با کمک توسعه‌ دهنده Gears of War The Coalition ساخته می شود، به این معنی که محصول جدید این سری هر زمان که منتشر شود، از نظر بصری خیره‌ کننده خواهد بود. . همچنین نشانه ‌هایی وجود دارد که نشان می ‌دهد بازی دارای کات سین ‌های سینمایی بیشتری نسبت به سری های قبلی است چرا که Undead Labs در حال همکاری با سایر تیم‌های XGS در کار انیمیشن دیده شده است.

چند نفره

State of Decay 2 عمدتاً یک سرمایه گذاری انفرادی بود، اما راه های زیادی برای بازی با دوستان یا شرکت در بازی غریبه ها وجود داشت. پس از شروع یک کمپین، می‌توانید دوستی داشته باشید که به شما ملحق شود و نقش بازمانده دیگری را در جامعه شما به دست بگیرد. با این حال، چند محدودیت برای این سیستم وجود داشت. بازیکن ورودی به میزبان متصل می شد، به این معنی که اگر بازیکن دوم خیلی دور شود، صفحه سیاه می شود و به منطقه ای نزدیک به میزبان باز می گردد. بنابراین جایی برای کاوش کاملاً مجزا در یک نقشه وجود نداشت و سیستم اتصال اینترنت در برخی موارد، گریز سریع از انبوه زامبی ها را بسیار آسان می کرد. بازیکنان همچنین می ‌توانستند از رادیو درون‌ بازی برای برقراری تماس برای کمک در سرورهای State of Decay استفاده کنند و از هر بازیکن دیگری به ‌صورت آنلاین دعوت کنند تا وارد نقشه شما شده و بازی کند. همچنین امکان پخش کراس پلتفرم بین بازیکنان Xbox و PC وجود داشت.

می توان تصور کرد که State of Decay 3 گزینه های چند نفره مشابهی را در اختیار ما خواهد گذاشت. یکی از گزینه هایی که ما معتقدیم در نسخه قبلی خود جایش خالی بود سرورهای اشتراکی بودند. ایجاد یک سرور با دوست خود که هر دوی شما بتوانید در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید بسیار عالی خواهد بود. کار کردن بر روی جامعه شخصی و بالا بردن سطح یک بازمانده فقط برای ورود به بازی خود و بازگشت به نقطه اول هرگز خیلی جالب نبود.

DLC

State of Decay 2 در طول عمر خود شاهد تعداد انگشت شماری DLC بود. هر کدام تعداد انگشت شماری سلاح، وسایل نقلیه، لباس‌ها و امکانات جدید را به بازی معرفی کردند که کمی بازی را دلچسب تر میکرد. DLC نهایی، با عنوان Heartland، بازیکنان را به Trumbull Valley، محیط اصلی State of Decay، برای یک حالت بازی بیشتر مبتنی بر داستان باز گرداند. در هارتلند، بازیکنان از بین دو مجموعه شخصیت‌ها که به دلایل مختلف به دره ترامبول سفر کرده‌اند، انتخاب می ‌کنند. هر دو جفت بازماندگان در یک ماموریت هستند تا افرادی را که برایشان مهم هستند را پیدا کنند. مطمئناً تعداد انگشت شماری از DLC ها برای State of Decay 3 را شاهد خواهیم بود. جالب است که ببینیم آیا با توجه به تفاوت کوه های پوشیده از برف و فضا های متفاوت، آیا شاهد DLC ای مانند هارتلند خواهیم بود یا خیر.

زه کمانتان را بکشید که State of Decay 3 در راه است | گیمباتو

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی