logo.gamebato
دنباله Super Meat Boy اینجاست! پسر گوشتی و دختر بانداژ باید بدوند، سر بخورند، تکل بزنند، بپرند، مشت بزنند، و از طریق بیش از 7000 سطح قدم بزنند تا دخترشان ناگت را از دست دکتر جنین نجات دهند. در این بازی ویدیویی معتبر به گرافیک نگاه کنید، به صدا و موسیقی گوش دهید و دکمه‌ها را فشار دهید.
امتیاز:
3.9/5
دنباله Super Meat Boy اینجاست! پسر گوشتی و دختر بانداژ باید بدوند، سر بخورند، تکل بزنند، بپرند، مشت بزنند، و از طریق بیش از 7000 سطح قدم بزنند تا دخترشان ناگت را از دست دکتر جنین نجات دهند. در این بازی ویدیویی معتبر به گرافیک نگاه کنید، به صدا و موسیقی گوش دهید و دکمه‌ها را فشار دهید.

دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای PC | گیمباتو

Super Meat Boy Forever گیم پلی چالش برانگیز Super Meat Boy و همچنین داستان شخصیت شرور اصلی Dr. Fetus را گسترش می دهد. ناگت فرزند پسر گوشتی و دختر بانداژی توسط دکتر جنین ربوده شده است و این زوج باید برای نجات او با یکدیگر همکاری کنند. هر دو شخصیت می‌توانند با مشت و لگد به دشمنان ضربه بزنند و برای نجات ناگت باید از موانع مرگبار اجتناب کنند. طرح کنترل از دو دکمه استفاده می کند. سطوح به طور تصادفی بر اساس سطح مهارت بازیکن با ترکیب بخش‌های سطح از پیش ساخته یکپارچه ایجاد شده توسط طراحان ایجاد می‌شوند. بزرگ‌ترین تغییر گیم‌پلی معرفی‌شده در Super Meat Boy Forever این است که یک دونده خودکار است، و بازیکن فقط کنترل فعل و انفعالات حرکتی غیر اسکرول مانند پرش از دیوار و پرش منظم را در اختیار دارد.

Super.Meat .Boy .Forever.Banner2

این دو در دنیاهای متعددی سفر می‌کنند تا دکتر جنین را فقط برای اینکه او فرار کند یا براشان کمین کند، و آنها را مجبور کند تا با چندین رئیس مانند یک هیولای مغزی به نام مانیک، ماشینی عظیم به نام «بیگ اسلاگر» یا سیستم امنیتی لانه‌اش مبارزه کنند. در طول تعقیب آنها، گروهی از حیوانات به رهبری یک سنجاب از جنگلی که پیک نیک خود را در آن داشتند، به دنبال دکتر جنین می روند و بیگ اسلاگر را با خود می برند و مانیک را متقاعد می کنند تا به آنها کمک کند تا جنین را پایین بیاورند، و مانیک از طریق نیرو دادن به بیگ اسلاگر شفا می یابد.

دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای پی سی | گیمباتو

Super Meat Boy Forever یک بازی ویدئویی پلتفرمر مستقل است که توسط Team Meat برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، iOS، اندروید و لینوکس توسعه یافته است. Super Meat Boy Forever که در ابتدا به‌عنوان یک نسخه موبایلی از Super Meat Boy فقط برای موبایل برنامه‌ریزی شده بود، به تدریج به دنباله‌ای کامل تبدیل شد که شامل طرح کنترل خودکار جدید و سطوح به‌طور تصادفی تولید شده بود. خالق اصلی Meat Boy، ادموند مک‌میلن، در توسعه بازی نقشی نداشت زیرا سال‌ها قبل تیم گوشت یا همان Team Meat را ترک کرده بود. آخرین به روز رسانی منتشر شده از سوی گروه CODEX برای این بازی به صورت فشرده سازی شده را می توانید از طریق لینک های مستقیم موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کنید و سپس به نصب و اجرای آن بپردازید.

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v6206.1271.1563.138 – CODEX 74.3MB Download
1 2GB Download
2 285MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 7 سال.

دارای میانگین امتیازات 70 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Core i3 or AMD equivalent Core i3 or AMD equivalent CPU
NVidia or AMD within the last 5 years NVidia, AMD, or integrated chip (within the last 5 years) VGA
4GB 4GB RAM
6GB 6GB HDD
Windows 10 Windows 7 OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی