logo.gamebato
دنباله Super Meat Boy اینجاست! پسر گوشتی و دختر بانداژ باید بدوند، سر بخورند، تکل بزنند، بپرند، مشت بزنند، و از طریق بیش از 7000
امتیاز:
3.9/5
دنباله Super Meat Boy اینجاست! پسر گوشتی و دختر بانداژ باید بدوند، سر بخورند، تکل بزنند، بپرند، مشت بزنند، و از طریق بیش از 7000 سطح قدم بزنند تا دخترشان

دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای PC | گیمباتو

Super Meat Boy Forever گیم پلی چالش برانگیز Super Meat Boy و همچنین داستان شخصیت شرور اصلی Dr. Fetus را گسترش می دهد. ناگت فرزند پسر گوشتی و دختر بانداژی توسط دکتر جنین ربوده شده است و این زوج باید برای نجات او با یکدیگر همکاری کنند. هر دو شخصیت می‌توانند با مشت و لگد به دشمنان ضربه بزنند و برای نجات ناگت باید از موانع مرگبار اجتناب کنند. طرح کنترل از دو دکمه استفاده می کند. سطوح به طور تصادفی بر اساس سطح مهارت بازیکن با ترکیب بخش‌های سطح از پیش ساخته یکپارچه ایجاد شده توسط طراحان ایجاد می‌شوند. بزرگ‌ترین تغییر گیم‌پلی معرفی‌شده در Super Meat Boy Forever این است که یک دونده خودکار است، و بازیکن فقط کنترل فعل و انفعالات حرکتی غیر اسکرول مانند پرش از دیوار و پرش منظم را در اختیار دارد.

Super.Meat .Boy .Forever.Banner2

این دو در دنیاهای متعددی سفر می‌کنند تا دکتر جنین را فقط برای اینکه او فرار کند یا براشان کمین کند، و آنها را مجبور کند تا با چندین رئیس مانند یک هیولای مغزی به نام مانیک، ماشینی عظیم به نام «بیگ اسلاگر» یا سیستم امنیتی لانه‌اش مبارزه کنند. در طول تعقیب آنها، گروهی از حیوانات به رهبری یک سنجاب از جنگلی که پیک نیک خود را در آن داشتند، به دنبال دکتر جنین می روند و بیگ اسلاگر را با خود می برند و مانیک را متقاعد می کنند تا به آنها کمک کند تا جنین را پایین بیاورند، و مانیک از طریق نیرو دادن به بیگ اسلاگر شفا می یابد.

دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای پی سی | گیمباتو

Super Meat Boy Forever یک بازی ویدئویی پلتفرمر مستقل است که توسط Team Meat برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، iOS، اندروید و لینوکس توسعه یافته است. Super Meat Boy Forever که در ابتدا به‌عنوان یک نسخه موبایلی از Super Meat Boy فقط برای موبایل برنامه‌ریزی شده بود، به تدریج به دنباله‌ای کامل تبدیل شد که شامل طرح کنترل خودکار جدید و سطوح به‌طور تصادفی تولید شده بود. خالق اصلی Meat Boy، ادموند مک‌میلن، در توسعه بازی نقشی نداشت زیرا سال‌ها قبل تیم گوشت یا همان Team Meat را ترک کرده بود. آخرین به روز رسانی منتشر شده از سوی گروه CODEX برای این بازی به صورت فشرده سازی شده را می توانید از طریق لینک های مستقیم موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کنید و سپس به نصب و اجرای آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی