logo.gamebato
Tunguska: The Visitation یک بازی ترسناک کامپیوتر با محوریت بقا با زاویه دید از بالا به پایین است که شما را به منطقه تخلیه شده
امتیاز:
3.9/5
Tunguska: The Visitation یک بازی ترسناک کامپیوتر با محوریت بقا با زاویه دید از بالا به پایین است که شما را به منطقه تخلیه شده ی خطرناک Tunguska می‌برد، جایی

دانلود بازی Tunguska: The Visitation برای پی سی | گیمباتو

Tunguska: The Visitation یک بازی نقش آفرینی کامپیوتری با محوریت ماجراجویی با سرعت کم با زاویه ی دید از بالا به پایین است. این بازی شما را به منطقه خطرناک Tunguska Exclusion Zone می‌برد، جایی که در هنگام مواجهه با تله‌های مرگبار، جهش‌یافته‌های عفونی، راهزنان خنجر به پشت و شبه‌نظامیان کاملاً مسلح، یک «عجله برای طلا» مرموز را بررسی خواهید کرد. زندگی یک شکارچی غول را تجربه کنید و اسرار تاریک Tunguska از دوران شوروی را کشف کنید.

دانلود بازی Tunguska: The Visitation برای PC | گیمباتو

در دهکده های متروک، امکانات متروکه، باتلاق های سمی و تونل های شوم در این بازی RPG ماجراجویی از بالا به پایین قدم بزنید و حقیقت را در مورد رویداد مرموز Tunguska در سال 1908 کشف کنید. Tunguska: The Visitation یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر با موضوعیت اکشن سه بعدی از بالا به پایین (حرکت W-A-S-D + هدف ماوس) است که با عناصر بقای متوسطی مانند غذا، دارو، انرژی بدن، شخصیت ها، محیط های خطرناک و مدیریت موجودی در آن ترکیب شده است.

دانلود بازی Tunguska: The Visitation برای کامپیوتر | گیمباتو

Tunguska: The Visitation یک بازی ترسناک و تیراندازی با دید پرنده تک نفره است که توسط یک شرکت تک نفره به نام Rotoris Workshop ساخته و منتشر شده است. تونگوسکا با الهام از رمان پیک نیک کنار جاده، چشم انداز یک انسان و ایجاد یک منطقه جدید پس از بازدید است: مکانی نه تنها پر از وحشت و خطر، بلکه آزادی و فرصت هایی که بسیاری در نزدیکی سقوط اتحاد جماهیر شوروی به دنبال آن بودند. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی به همراه تمامی DLC های آن را می توانید از طریق لینک های مستقیم مندرج در قسمت دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی