logo.gamebato
The Legend of Tianding یک بازی اکشن در مورد لیائو تیاندینگ، قهرمان مردمی افسانه ای تایوانی است. خیابان های خیره کننده تایوان استعماری ژاپن در
امتیاز:
3.9/5
The Legend of Tianding یک بازی اکشن در مورد لیائو تیاندینگ، قهرمان مردمی افسانه ای تایوانی است. خیابان های خیره کننده تایوان استعماری ژاپن در اوایل قرن بیستم را کاوش

دانلود بازی The Legend of Tianding برای پی سی | گیمباتو

The Legend of Tianding بر اساس زندگی لیائو تیاندینگ، یک قانون شکن قهرمان جوان است که به عنوان یک رابین هود تایوانی به خاطر سوء استفاده هایش در دوران استعمار ژاپن به شهرت رسید. در این بازی که در ابتدای قرن بیستم در منطقه دادائوچنگ تایپه اتفاق می‌افتد، لیائو به خنجر و کمربند قرمز مشخص خود مجهز شده است و از مهارت‌های رزمی خود برای غلبه بر دشمنان استفاده می‌کند. حمله ی ساده با استفاده از خنجر نوار سلامت دشمن را کاهش می دهد.

دانلود بازی The Legend of Tianding برای PC | گیمباتو

بازیکنان همچنین می توانند یک نوار استقامت را برای استفاده از یکی از مهارت های رزمی ویژه لیائو خرج کنند، که می تواند برای حمله به دشمنان و همچنین برای رسیدن به مناطقی که از طریق حرکات عادی قابل دسترسی نیست، استفاده شود. این مهارت ها را می توان به صورت ترکیبی با هم پیوند داد. هنگامی که نوار سلامت دشمن به نصف (یا کمتر) کاهش می یابد، زرد می شود و لیائو می تواند از کمربند قرمز خود برای سرقت یک سلاح از دشمن استفاده کند.

دانلود بازی The Legend of Tianding برای کامپیوتر | گیمباتو

The Legend of Tianding یک بازی پلتفرمر کامپیوتر از منظر اسکرول جانبی است که توسط Creative Games & Computer Graphics (CGCG) توسعه یافته و توسط Neon Doctrine برای سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S ، کامپیوترهای شخصی که ویندوز (از طریق Steam) و همچنین سیستم عامل iOS دارند منتشر شده است. در ابتدا برای سوییچ و استیم در 1 نوامبر 2021 منتشر شد و تقریباً یک سال بعد به پلتفرم‌های دیگر منتقل شد. نسخه ی کامل به همراه آخرین به روز رسانی منتشر شده از این بازی را می توانید به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت ممکن با استفاده از لینک های مستقیم مربوط به آن ها از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به سهولت آن را نصب ، به روزرسانی و اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی