logo.gamebato
VirtuaVerse یک ماجراجویی سایبرپانک قدیمی و چالش برانگیز است که در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد و داستان‌هایی از فن‌آوران، گرافیتی‌نویسان AVR، گروه‌های هکر،
امتیاز:
3.9/5
VirtuaVerse یک ماجراجویی سایبرپانک قدیمی و چالش برانگیز است که در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد و داستان‌هایی از فن‌آوران، گرافیتی‌نویسان AVR، گروه‌های هکر، قبیله‌های cryptoshamans، باستان‌شناسی دیجیتال، جنگ‌های

دانلود بازی VirtuaVerse برای پی سی | گیمباتو

VirtuaVerse در نقطه ای نامشخص در آینده در یک دیستوپیا سایبرپانک قرار دارد. فن‌آوری‌های پیشرفته، مانند پیشرفت‌های سایبرنتیک، ماشین‌های شناور، و ربات‌های جنسی رایج هستند. با این حال، جامعه نیز بیش از حد تجاری شده است، و تقاضای مصرف کننده برای این نوآوری های تکنولوژیکی با منابع فشرده، سیاره زمین را در آستانه فروپاشی زیست محیطی قرار داده است.

دانلود بازی VirtuaVerse برای PC | گیمباتو

در میان هکرها و کسانی که خارج از قانون فعالیت می‌کنند، فناوری‌های قدیمی‌تر «رترو» مانند مودم‌های تلفن و هارد دیسک‌های مغناطیسی ارزشمند هستند، زیرا در حالی که زیرساخت‌های رها شده برای پشتیبانی از این فناوری منسوخ هنوز وجود دارد، آنها عملاً «خارج از شبکه» هستند و نمی‌توان آنها را به راحتی ردیابی کرد، که آنها را به ابزاری ایده آل برای قاچاق و دزدی دریایی تبدیل می کند. بازیکن کنترل Nathan را به دست می گیرد و باید آیتم ها را جمع آوری کند، با NPC ها صحبت کند و پازل ها را حل کند تا در داستان پیشرفت کند.

دانلود بازی VirtuaVerse برای کامپیوتر | گیمباتو

VirtuaVerse یک بازی ماجراجویی کامپیوتر به سبک نقطه و کلیک است که توسط Theta Division Games توسعه یافته و توسط Blood Music برای ویندوز و مک منتشر شده است. این بازی در آینده جریان دارد و دارای عناصر علمی تخیلی و سایبرپانک است. در 12 می 2020 بر روی پلتفرم های آنلاین Steam و GOG منتشر شد. در 18 اکتبر 2021 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده برای این بازی را می توانید با کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود زیر ، از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی