logo.gamebato
یک نیروی ناشناخته پادشاه خورشید ناپکیرالی را ربوده است و اوپرنسیا را در حالت تاریکی همیشگی – و در نهایت عذاب قرار می دهد. از
امتیاز:
3.9/5
یک نیروی ناشناخته پادشاه خورشید ناپکیرالی را ربوده است و اوپرنسیا را در حالت تاریکی همیشگی – و در نهایت عذاب قرار می دهد. از مقبره‌های سلطنتی پنهان و قلعه‌های

دانلود بازی Operencia: The Stolen Sun برای کامپیوتر | گیمباتو

Operencia: The Stolen Sun همه چیزهایی را که در مورد خزنده‌های کلاسیک سیاه‌چال اول شخص دوست دارید، در بر می‌گیرد و تجربه RPG نوبتی قدیمی را با حساسیت‌های مدرن تقویت می‌کند. تیمی از شخصیت های به یاد ماندنی را در دنیایی با الهام از اساطیر اروپای مرکزی راهنمایی کنید. 

دانلود بازی Operencia: The Stolen Sun برای PC | گیمباتو

اوپرنسیا ترکیبی جذاب از اسطوره‌های ناشناخته و نسخه‌های خارق‌العاده مکان‌های تاریخی واقعی (مانند قلعه دوا، بالوانیوس) و شخصیت‌ها (مانند آتیلا، هفت رئیس مجارستان) را در خود جای داده است که همگی در کنار هم قرار می‌گیرند تا یک جهان منسجم جدید بازی را تشکیل دهند. چندین نفر از هفت عضو حزب شما از قهرمانان داستان های فراموش شده که صدها سال پیش گفته شده اند، مانند شوالیه شجاع Mezey و سباستین اژدها کش، تأثیر می گیرند.

دانلود بازی Operencia: The Stolen Sun برای پی سی | گیمباتو

Operencia The Stolen Sun یک بازی کامپیوتری نقش آفرینی است که توسط Zen Studios ساخته و منتشر شده است. این بازی در تاریخ 31 مارس 2020 برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 منتشر شد. همراه با یک سیستم جنگی عمیقاً استراتژیک مبتنی بر نوبت پر از جادوها و مهارت های ویژه برای اجرا، حرکت مبتنی بر کاشی کاوش کامل در هر منطقه را تشویق می کند. برای چالش بیشتر، حالت Cartographer را روشن کنید تا هر یک از 13 نقشه را خودتان ترسیم کنید. چند راز پیدا خواهید کرد؟ برش صحنه های نفس گیر و پرتره های دوبعدی شخصیت های شگفت انگیز داستان را به سبکی زنده می کند که به راحتی با هیچ بازی دیگری مقایسه نمی شود. در این بازی بیش از 30 کاراکتر رنگارنگ به طور کامل از طریق اجراهای سطح بالایی که به ریشه های اروپای مرکزی بازی معتبر هستند، صداگذاری می شوند. آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی توسط Razor1911 را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود نموده ، سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی