logo.gamebato
در Singularity، شما راه خود را از طریق یک محیط همیشه در حال تغییر تسخیر شده با موجودات ویران شده در طول زمان می‌جنگید، در
امتیاز:
3.9/5
در Singularity، شما راه خود را از طریق یک محیط همیشه در حال تغییر تسخیر شده با موجودات ویران شده در طول زمان می‌جنگید، در حالی که امواج ناگهانی زمان

دانلود بازی Singularity برای PC | گیمباتو

Singularity یک بازی تیراندازی اول شخص با عناصر ترسناک است. دستگاه اصلی گیم پلی یک مصنوع است که به عنوان دستگاه دستکاری زمان (TMD) شناخته می شود. TMD توسط یک هسته E-99 تغذیه می شود و می تواند زمان را کنترل کند. TMD می تواند یک جسم را در زمان به عقب یا جلو حرکت دهد، چیزی را جذب کند و آن را به طور نامحدود نگه دارد یا یک پالس انرژی ارسال کند که می تواند دشمنان را بیهوش کند یا بکشد. TMD فقط می تواند بر موجودات زنده یا اشیایی که با E-99 در تماس بوده اند تأثیر بگذارد. برخی از موجودات زنده، مانند سربازان اسپتسناز که با زره های سنگین طراحی شده برای دفع E-99 پوشیده شده اند، نیز مصون هستند.

دانلود بازی Singularity v1.1 ElAmigos برای PC | گیمباتو

مفهوم Singularity بر اساس خاطرات برایان و استیو رافل از دوران جنگ سرد و کاوش در ساختمان‌های متروکه قدیمی از جمله یک پایگاه نظامی جنگ جهانی دوم در مجاورت مدیسون، ویسکانسین بود. برخی از جنبه های بازی، به ویژه بخش های دهه 1950 از فیلم های علمی تخیلی الهام گرفته شده است. به گفته کیث فولر از Raven Software، بازی توسعه مشکلی داشت و تقریباً توسط ناشر Activision لغو شد. تعداد تیم های توسعه در Raven پس از اخراج بیشتر در اکتبر 2010، پس از تاخیر در Singularity به یک تیم کاهش یافت. حدود 40 کارمند تعدیل شدند. پس از اخراج ها ، Raven از آن زمان بر روی کمک به سری Call of Duty متمرکز شده است.

دانلود بازی Singularity برای کامپیوتر | گیمباتو

Singularity یک بازی کامپیوتری تیراندازی اول شخص در سال ۲۰۱۰ است که توسط Raven Software توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده و برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شده است. این بازی بر روی Unreal Engine 3 شرکت Epic Games ساخته شده است. بازی زمانی آغاز می‌شود که یک موج الکترومغناطیسی از جزیره‌ای خالی از سکنه به نام کاتورگا-12 که زمانی در دست اتحاد جماهیر شوروی بود، به یک ماهواره جاسوسی آمریکایی آسیب می‌زند. گروهی از تفنگداران دریایی ایالات متحده، که شامل قهرمان داستان، کاپیتان ناتانیل رنکو است، برای تحقیق می روند. موج دیگری هلیکوپتر واحد را از کار می‌اندازد و در کاتورگا-12 سقوط می‌کند. پس از سقوط، رنکو شروع به تغییر فاز بین زمان حال و سال 1955، تاریخ یک حادثه فاجعه بار در جزیره می کند. او در سال 1955 به موقع وارد می شود تا دانشمندی به نام نیکولای دمیچف را از مرگ در آتش نجات دهد… آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی توسط ElAmigos هم اکنون در بخش دانلود به صورت لینک های مستقیم قرار داده شده تا مشتاقان به انجام و تجربه ی آن بتوانند آن را با بالا ترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده، به آسانی نصب و سپس اجرا نمایند.

Singularity.Banner4.LOGO

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی