logo.gamebato
در Singularity، شما راه خود را از طریق یک محیط همیشه در حال تغییر تسخیر شده با موجودات ویران شده در طول زمان می‌جنگید، در حالی که امواج ناگهانی زمان شما را بین سال‌های 1950 و امروز به این سو و آن سو پرتاب می‌کنند. از عقل خود و سلاح عالی – دستگاه دستکاری زمان – برای کشف توطئه در جزیره دورافتاده Katorga-12 استفاده کنید.
امتیاز:
3.9/5
در Singularity، شما راه خود را از طریق یک محیط همیشه در حال تغییر تسخیر شده با موجودات ویران شده در طول زمان می‌جنگید، در حالی که امواج ناگهانی زمان شما را بین سال‌های 1950 و امروز به این سو و آن سو پرتاب می‌کنند. از عقل خود و سلاح عالی – دستگاه دستکاری زمان – برای کشف توطئه در جزیره دورافتاده Katorga-12 استفاده کنید.

دانلود بازی Singularity برای PC | گیمباتو

Singularity یک بازی تیراندازی اول شخص با عناصر ترسناک است. دستگاه اصلی گیم پلی یک مصنوع است که به عنوان دستگاه دستکاری زمان (TMD) شناخته می شود. TMD توسط یک هسته E-99 تغذیه می شود و می تواند زمان را کنترل کند. TMD می تواند یک جسم را در زمان به عقب یا جلو حرکت دهد، چیزی را جذب کند و آن را به طور نامحدود نگه دارد یا یک پالس انرژی ارسال کند که می تواند دشمنان را بیهوش کند یا بکشد. TMD فقط می تواند بر موجودات زنده یا اشیایی که با E-99 در تماس بوده اند تأثیر بگذارد. برخی از موجودات زنده، مانند سربازان اسپتسناز که با زره های سنگین طراحی شده برای دفع E-99 پوشیده شده اند، نیز مصون هستند.

دانلود بازی Singularity v1.1 ElAmigos برای PC | گیمباتو

مفهوم Singularity بر اساس خاطرات برایان و استیو رافل از دوران جنگ سرد و کاوش در ساختمان‌های متروکه قدیمی از جمله یک پایگاه نظامی جنگ جهانی دوم در مجاورت مدیسون، ویسکانسین بود. برخی از جنبه های بازی، به ویژه بخش های دهه 1950 از فیلم های علمی تخیلی الهام گرفته شده است. به گفته کیث فولر از Raven Software، بازی توسعه مشکلی داشت و تقریباً توسط ناشر Activision لغو شد. تعداد تیم های توسعه در Raven پس از اخراج بیشتر در اکتبر 2010، پس از تاخیر در Singularity به یک تیم کاهش یافت. حدود 40 کارمند تعدیل شدند. پس از اخراج ها ، Raven از آن زمان بر روی کمک به سری Call of Duty متمرکز شده است.

دانلود بازی Singularity برای کامپیوتر | گیمباتو

Singularity یک بازی کامپیوتری تیراندازی اول شخص در سال ۲۰۱۰ است که توسط Raven Software توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده و برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شده است. این بازی بر روی Unreal Engine 3 شرکت Epic Games ساخته شده است. بازی زمانی آغاز می‌شود که یک موج الکترومغناطیسی از جزیره‌ای خالی از سکنه به نام کاتورگا-12 که زمانی در دست اتحاد جماهیر شوروی بود، به یک ماهواره جاسوسی آمریکایی آسیب می‌زند. گروهی از تفنگداران دریایی ایالات متحده، که شامل قهرمان داستان، کاپیتان ناتانیل رنکو است، برای تحقیق می روند. موج دیگری هلیکوپتر واحد را از کار می‌اندازد و در کاتورگا-12 سقوط می‌کند. پس از سقوط، رنکو شروع به تغییر فاز بین زمان حال و سال 1955، تاریخ یک حادثه فاجعه بار در جزیره می کند. او در سال 1955 به موقع وارد می شود تا دانشمندی به نام نیکولای دمیچف را از مرگ در آتش نجات دهد… آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی توسط ElAmigos هم اکنون در بخش دانلود به صورت لینک های مستقیم قرار داده شده تا مشتاقان به انجام و تجربه ی آن بتوانند آن را با بالا ترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده، به آسانی نصب و سپس اجرا نمایند.

Singularity.Banner4.LOGO

نسخه v1.1 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 161MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده فقط به افراد بالای 18 سال.

دارای میانگین امتیازات 76 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Dual Core 2.8 GHz or AMD Ahtlon 64 x2 Dual-Core 4800+ or better CPU
3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c-compliant 256 MB video card and drivers* VGA
2GB RAM
8GB HDD
Windows® XP/Vista/Windows 7 (Does not support Windows 2000) OS
DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی