logo.gamebato
یک قرن از وقایع Torchlight II می گذرد و امپراطوری Ember رو به زوال است. در Torchlight III، سرزمین Novastraia دوباره در معرض تهدید حمله
امتیاز:
3.9/5
یک قرن از وقایع Torchlight II می گذرد و امپراطوری Ember رو به زوال است. در Torchlight III، سرزمین Novastraia دوباره در معرض تهدید حمله قرار گرفته است و این

دانلود بازی Torchlight III برای PC | گیمباتو

Torchlight III یک خزنده سیاهچال یا همان Dungeon Crawler است که در آن بازیکن یک شخصیت را در یک دنیای به شدت فانتزی کنترل می کند. از یک نمای ایزومتریک و از بالا به پایین، بازیکن با استفاده از هک اند اسلش با انواع سلاح ها، وِردهای جادویی و مهارت ها برای مبارزه با هیولاها، جمع آوری آیتم ها و گنج های جدید و همچنین خرید و فروش آن ها در یک شهر متمرکز برای بهبود توانایی های شخصیت خود، شخصیت خود را برای حرکت در دنیای بازی کنترل می کند. 

دانلود بازی Torchlight III برای پی سی | گیمباتو

در ابتدا، Torchlight III، به عنوان Torchlight Frontiers، یک بازی آنلاین بسیار چندنفره بود، که مراحلی با سطح بزرگ را معرفی می کرد که به بازیکنان اجازه می داد برای مبارزه با هیولاهایی که در طول زمان دوباره رشد می کنند، به یکدیگر بپیوندند و بین سیاه چال های اصلی بازی که بسیاری از آنها به صورت رویه ای تولید می شوند، سفر کنند. بازیکنان می توانستند برای کشف این سیاه چال ها با هم تشکیل گروه بدهند. برای متعادل کردن توانایی‌های کلی بازیکنان، بازی باید از سطوح تجربه مبتنی بر آیتم استفاده می‌کرد تا سطوح مبتنی بر بازیکن.

دانلود بازی Torchlight III برای کامپیوتر | گیمباتو

با تغییرات صورت گرفته در Torchlight III، انتظار می‌رود که بازی مانند دو بازی اول Torchlight بیشتر از یک رویکرد خطی برخوردار باشد تا از روندی نقش آفرینانه تر، اما همچنان از بازی آفلاین و آنلاین پشتیبانی می‌کند. Torchlight III (که قبلاً Torchlight Frontiers نامیده می شد) یک بازی اکشن نقش آفرینی و سومین بازی از سری Torchlight است. این بازی توسط استودیوی آمریکایی Echtra Games توسعه یافته و توسط Perfect World Entertainment برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در اکتبر 2020 منتشر شده است.  آخرین به روز رسانی Cursed Captain این بازی در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو به صورت لینک های مستقیم قرار داده شده است.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی