logo.gamebato
بازی StarCraft II در ژانر استراتژیک و تخیلی ساخته شده و داستان بازی چهار سال پس از وقایع جنگ Brood در سال 1998 اتفاق می‌ افتد و به دنبال سوء استفاده‌ های جیم رینور است که او یک گروه شورشی را علیه حکومت مستبد Terran Dominion رهبری می‌ کند. این بازی شامل شخصیت ها و مکان های جدید و بازگشتی از بازی اصلی است.
امتیاز:
3.9/5
بازی StarCraft II در ژانر استراتژیک و تخیلی ساخته شده و داستان بازی چهار سال پس از وقایع جنگ Brood در سال 1998 اتفاق می‌ افتد و به دنبال سوء استفاده‌ های جیم رینور است که او یک گروه شورشی را علیه حکومت مستبد Terran Dominion رهبری می‌ کند. این بازی شامل شخصیت ها و مکان های جدید و بازگشتی از بازی اصلی است.

دانلود بازی StarCraft II برای کامپیوتر

StarCraft II یک بازی ویدئویی در ژانر استراتژیک و تخیلی است که توسط بلیزارد انترتینمنت ساخته و منتشر شده است. در ژوئیه 2015 در سراسر جهان برای Microsoft Windows و Mac OS X منتشر شد. این بازی دنباله‌ ای بر بازی ویدیویی StarCraft و بسته الحاقی Brood War در سال 1998 است، این بازی بیشتر به عنوان قسمت اصلی StarCraft II شناخته می‌ شود که بعداً توسط تعدادی بسته الحاقی دنبال شد.

دانلود بازی Starcraft 2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

این بازی استراتژیک کامپیوتری مانند نسخه قبلی خود، حول محور سه گونه می چرخد: Terrans (انسان)، Zerg (نوعی فوق العاده از اشکال زندگی جذب شده)، و Protoss (یک گونه از لحاظ تکنولوژیکی پیشرفته با قدرت های روانی گسترده). استار کرفت 2 روی Terrans تمرکز دارد، داستان بازی چهار سال پس از وقایع جنگ Brood در سال 1998 اتفاق می‌ افتد و به دنبال سوء استفاده‌ های جیم رینور است که او یک گروه شورشی را علیه حکومت مستبد Terran Dominion رهبری می‌ کند. این بازی شامل شخصیت ها و مکان های جدید و بازگشتی از بازی اصلی است.

این بازی با تحسین منتقدان روبرو شد و امتیاز 93 درصدی را از متاکریتیک دریافت کرد و از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی ساخته شده تاکنون یاد شده است. StarCraft II همانند نسخه قبلی خود به دلیل گیم پلی جذاب و همچنین معرفی ویژگی های جدید و داستان سرایی بهبود یافته مورد تحسین قرار گرفت. در زمان انتشار، StarCraft II با فروش بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان در ماه اول، به سریع‌ ترین فروش استراتژی زمان واقعی تبدیل شد.

دانلود بازی Starcraft 2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

بازی کامپیوتر استار کرفت 2 شامل بازگشت سه گونه از بازی اصلی است: Protoss، Terran و Zerg. در کمپین Terran، اتاق توجیهی اصلی StarCraft با یک نسخه تعاملی از رزمناو Hyperion جایگزین می‌ شود، با جیم رینور، کاپیتان مزدور، به عنوان شخصیت اصلی. در انحراف از بازی‌ های قبلی بلیزارد، کمپین غیرخطی است و Raynor مشاغل را در ازای پول می‌ گیرد و از آن پول برای خرید واحدهای اضافی و ارتقاء استفاده می‌ کند. اگرچه هر بازی متفاوت خواهد بود، اما نتیجه ثابت می ماند و خط داستانی را خطی نگه می دارد. کمپین Terran، بازیکنان را در یک سبک مزدور قرار می دهد، زیرا گروه شورشی Terran Raynor’s Raiders با گرفتن تکالیف از گروه های بیرونی، سرمایه جمع آوری می کند. نسخه دوم، Heart of the Swarm، متمرکز بر Zerg است و دارای عناصر نقش آفرینی است. سارا کریگان محور کمپین است و داستان حول احتمال رستگاری او می چرخد.

دانلود بازی Starcraft 2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

StarCraft II دارای 29 ماموریت مبارزاتی قابل بازی است. 26 مرحله بازی، سه ماموریت جایگزین مربوط به انتخاب، و یک ماموریت مخفی پنهان هستند. کمپین Wings of Liberty شامل چندین ماموریت با ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد است، مانند گدازه‌ ای که هر پنج دقیقه یک بار در میدان جنگ سرازیر می‌شود و بازیکن را مجبور می‌ کند تا قبل از نابودی واحدها خود را به ارتفاعات منتقل کند. در ماموریتی دیگر، واحدهای دشمن فقط در شب به بازیکن حمله می‌ کنند و بازیکن را مجبور به جنگ محاصره‌ ای می‌ کنند. در یک ماموریت، بازیکن باید از یک واحد برای تأثیرگذاری بر یک نبرد کنترل شده با هوش مصنوعی استفاده کند. بین ماموریت‌ ها، بازیکنان می‌ توانند واحدها، ساختمان‌ ها و ارتقاهایی را انتخاب کنند که در ماموریت‌ های چند نفره در دسترس نیستند. در ادامه می توانید این بازی جذاب را به صورت رایگان از گیمباتو دانلود کنید.

نسخه The Complete Triology FitGirl Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 1.02GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد بالای  7 سال مناسب می باشد

از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

این نسخه از بازی شامل هر سه بخش اصلی داستانی بازی می شود.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ i5 or AMD FX Series Processor or better Intel® Core™ 2 Duo or AMD Athlon™ 64 X2 5600+ CPU
NVIDIA® GeForce® GTX 650 or AMD Radeon™ HD 7790 or better NVIDIA® GeForce® 7600 GT or ATI™ Radeon™ HD 2600 XT or Intel® HD Graphics 3000 or better VGA
4GB 2GB RAM
30GB 30GB HHD
Windows® 10 Windows® 7 / Windows® 8 / Windows® 10 OS
Broadband Internet Connection Broadband Internet Connection software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی