S.T.A.L.K.E.R. 2: HEART OF CERNOBYL ترکیبی منحصر به فرد از FPS، شبیه ساز همه جانبه و ترسناک با فضایی واقعا غلیظ است. یکی از بزرگ‌ترین
S.T.A.L.K.E.R. 2: HEART OF CERNOBYL ترکیبی منحصر به فرد از FPS، شبیه ساز همه جانبه و ترسناک با فضایی واقعا غلیظ است. یکی از بزرگ‌ترین جهان‌های باز تا به امروز

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl برای کامپیوتر | گیمباتو

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl در ابتدا در سال 2010 اعلام شد و تاریخ انتشار آن توسط سرگی گریگوروویچ مدیر عامل GSC Game World در سال 2012 تعیین شد، وی در آن زمان اظهار داشت: «بعد از اینکه فروش رسمی سری از 4 میلیون نسخه در سراسر جهان فراتر رفت، هیچ شکی برای شروع ایجاد یک نسخه جدید بازی بزرگ در جهان S.T.A.L.K.E.R نداشتیم. این فصل بعدی بازی‌های پرطرفداری خواهد بود که بازیکنان از ما انتظار دارند.» توسعه بازی جاه طلبانه بود؛ گفته شد که این بازی دارای یک موتور کاملاً جدید چند پلتفرمی است که از ابتدا ساخته شده و متناسب با S.T.A.L.K.E.R. 2 است. با توجه به حداقل سیستم مورد نیازی که هم اکنون از این بازی منتشر شده، حتی در صورت عدم تغییر مشخص است که بازی نیاز به توان اجرائی بسیار بالایی خواهد بود.

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl برای PC | گیمباتو

انتشار این بازی در ابتدا پس از انتشار Call of Pripyat اعلام شد و قرار بود در سال 2012 منتشر شود، قبل از اینکه در نهایت در سال انتشار مورد نظر، این عنوان به کل لغو شد. این بازی سال‌ها بعد در سال 2018 مجدداً ظاهر شد و توسعه آن مجدداً شروع شد و توسط Unreal Engine 5 طراحی شد. قرار بود در 8 دسامبر 2022 منتشر شود، اما به دلیل ادامه جنگ در اوکراین، توسعه بازی به حالت تعلیق درآمد. با این حال، تیم توسعه بعداً در سرور رسمی Discord خود اعلام کرد که روند توسعه ادامه دارد و در حال حاضر برای انتشار در سال 2023 تنظیم شده است. پس تقویم هایتان را تنظیم کنید !

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl برای پی سی | گیمباتو

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl یک بازی ویدئویی نقش آفرینی ترسناک بقا در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط سازنده بازی اوکراینی GSC Game World ساخته و منتشر شده است. این بازی که قرار است برای مایکروسافت ویندوز و Xbox Series X/S منتشر شود، چهارمین بازی منتشر شده در سری بازی های ویدیویی S.T.A.L.K.E.R ، اولین بازی از این سری که بر روی کنسول ها منتشر می شود و همچنین اولین بازی S.T.A.L.K.E.R. در 13 سال پس از انتشار Call of Pripyat در سال 2009 خواهد بود ! مثل همه ی طرفداران دیگر این سری ، ما نیز اینجا در وبسایت گیمباتو بی صبرانه منتظر انتشار این شاهکار خواهیم ماند و به محض دسترسی به هرگونه قابل عرضه و اجرا، آن را بدون شک با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا آن را با بالاترین سرعت و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، نصب و سپس اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی