logo.gamebato
مارسوپیلامی ها را همانطور که قبلاً هرگز آنها را ندیده اید در یک ماجراجویی پر از شگفتی کشف کنید!
امتیاز:
3.9/5
مارسوپیلامی ها را همانطور که قبلاً هرگز آنها را ندیده اید در یک ماجراجویی پر از شگفتی کشف کنید!

دانلود بازی MARSUPILAMI - HOOBADVENTURE برای پی سی | گیمباتو

بعد جدیدی در پالمبیا پیدا شده است، به MARSUPILAMI – HOOBADVENTURE خوش آمدید. وارد یک ماجراجویی رنگارنگ جدید پر از دایناسور شوید و 10 سطح جدید را در قلب جهان های مخفی مرموز کشف کنید… پانچ، توئیستر و هوپ سه مارسوپیلامی هستند که زندگی آرامی در پالمبیا دارند. در حالی که سه همراه با بازی با آوار در یک ساحل، یک تابوت‌خانه نفرین شده را باز می‌کنند، به طور ناخواسته یک روح مرموز را آزاد می‌کنند که نفرین وحشتناکی را بر همه حیوانات وارد می‌کند.

دانلود بازی MARSUPILAMI - HOOBADVENTURE برای PC | گیمباتو

خوشبختانه برای آنها، Marsupilamis مصون هستند. سه قهرمان ما باید به ماجراجویی بروند و روح را تعقیب کنند تا طلسم را دفع کنند. اما دنیایی که کاملاً… فراموش شده بود اکنون ظاهر شده است. دشمنان گوشتخوار نه چندان جدید و عناصر کاملاً جدید درون بازی بخشی از این ماجراجویی هیجان انگیز خواهند بود! آیتم ها و دستاوردهای جدید را در این سطوح ژوراسیک از دنیای داینویی جمع آوری کنید…

دانلود بازی MARSUPILAMI - HOOBADVENTURE برای کامپیوتر | گیمباتو

MARSUPILAMI – HOOBADVENTURE یک بازی ماجراجویی کامپیوتری می باشد که توسط Ocellus Studio ساخته شده و در سال 2021 توسط Microids منتشر شده است. 26 سطح از 3 دنیای اصلی را کاوش کنید و 10 مورد جدید از دنیای پنهان پر از داینا را کشف کنید! به لذت بردن از گرافیک زیبا، سبک هنری رنگارنگ و همیشه موسیقی همهجانبه جهان پالمبیا ادامه دهید. در حالت هاردکور جدید از خود پیشی بگیرید. نسخه ی کامل و فشرده سازی شده انتشار یافته از این بازی سرگرم کننده را می توانید با کلیک بر روی لینک دانلود مستقیم آن با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی به نصب و اجراء آن بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی