logo.gamebato
دنیایی وسیع در اکشن-RPG فانتزی کاملاً جدید و تاریک، The Lords of the Fallen، در انتظار است. به عنوان یکی از جنگجویان صلیبی تاریک افسانه ای، یک تلاش حماسی را برای سرنگونی آدیر، خدای اهرمن آغاز کنید.
امتیاز:
3.9/5
دنیایی وسیع در اکشن-RPG فانتزی کاملاً جدید و تاریک، The Lords of the Fallen، در انتظار است. به عنوان یکی از جنگجویان صلیبی تاریک افسانه ای، یک تلاش حماسی را برای سرنگونی آدیر، خدای اهرمن آغاز کنید.

دانلود بازی The Lords of the Fallen برای کامپیوتر | گیمباتو

The Lords of the Fallen یک ماجراجویی RPG کاملاً جدید و حماسی را در دنیایی وسیع و به هم پیوسته معرفی می کند که بیش از پنج برابر بزرگتر از بازی اصلی است. پس از دوران بی رحمانه ترین ظلم، سرانجام خدای شیطان، آدیر، شکست خورد. اما خدایان… برای همیشه سقوط نمی کنند. اکنون، سال‌ها بعد، رستاخیز آدیر نزدیک است. به عنوان یکی از جنگجویان تاریک افسانه ای، در این تجربه RPG گسترده، به هر دو قلمرو زنده‌ها و مردگان سفر کنید، که شامل نبردهای باس‌های عظیم، مبارزات چالش برانگیز سریع، برخورد شخصیت‌ها هیجان‌انگیز، و داستان‌گویی عمیق و همه‌جانبه است. آیا افسانه شما یکی از نور است یا یکی از تاریکی؟

دانلود بازی The Lords of the Fallen برای پی سی | گیمباتو

Lords of the Fallen 2 در 18 دسامبر 2014 معرفی شد و در ابتدا قرار بود در سال 2017 اکران شود. اما تا ژانویه ی 2023 که این مطلب در حال نگارش است بازی هنوز در حال توسعه باقی مانده است. CI Games وظایف توسعه دنباله را از ابتدا بر عهده گرفت. آنها در سال 2018، با استودیو مستقل Defiant وارد همکاری شدند. در آوریل 2020، CI Games اعلام کرد که Defiant را حذف کرده و Hexworks، یک شرکت تابعه تازه تاسیس CI Games، واقع در بارسلونا و بخارست، را جایگزین آن کرده است، که اولین پروژه آن Lords of the Fallen 2 خواهد بود. این بازی در Gamescom 2022 با عنوان The Lords of the Fallen معرفی شد و قرار است در سال 2023 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شود. در همین حال، توسعه دهنده اصلی Deck13 Interactive به توسعه The Surge ادامه داد که به دلیل شباهت های زیادی که در گیم پلی بازی دارد، جانشین معنوی Lords of the Fallen در نظر گرفته می شود.

دانلود بازی The Lords of the Fallen برای PC | گیمباتو

به محض انتشار هرگونه فایل قابل اجرا از این بازی مورد انتظار در آینده ی نه چندان دور ، در اولین فرصت آن را به صورت فوق فشرده سازی شده از طریق لینک های مستقیم در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو قرار خواهیم داد و آن را با شما کاربران عزیز به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده ، نصب کنید و به تجربه ی آن بپردازید.

Coming Soon
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Coming Soon ??GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

به زودی Coming Soon

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
TBC TBC CPU
TBC TBC VGA
TBC TBC RAM
TBC TBC HDD
TBC TBC OS
TBC TBC Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی